jak drogie sprzêg³o do forda ???

Data: 2009-06-18 02:55:32
Autor: wwwojtek1
jak drogie sprzêg³o do forda ???
We¼ SACHS lub LUK.
Mam Fusion,a z identycznym silnikiem (i chyba nawet ta sama skrzynia
biegów by³a). Sprzêg³o jest z hydraulicznym wysprzêglikiem.
Wcze¶niej mi pad³ wysprzêglik i koszt wymiany z czê¶ciami wyniós³
200z³. Pó³ roku potem wymienia³em tarczê sprzêg³a i mechanik wzi±³ za
czê¶ci i robociznê 820z³ (sprzêg³o i docisk SACHS, olej do skrzyni
3litry Ford 75W90, uszczelniacze pó³osi, wymiana p³ynu hamulcowego z
odpowietrzeniem uk³adu sprzêg³a i hamulców). Prywatny zak³ad
mechaniczny, znajomy mechanik.

Drugi samochód w którym czeka mnie taka wymiana to Ford Fiesta 1.25
16V i tu koszt robocizny i czê¶ci (te¿ hydraulika) to ~850z³. Cena z
serwisu o specjalizacji Ford, nie ASO, zni¿ka 10% na czê¶ci.

jak drogie sprzêg³o do forda ???