jak dysk SAS podłączyć do pc

Data: 2021-02-27 00:22:21
Autor: PiteR
jak dysk SAS podłączyć do pc
Jak dysk SAS podłączyć po taniości do pc.
Ceny adapterów usb lub pci są szokujące.

Kolega który jeździ śmieciarką po Londynie
przyniosł mi wiaderko dysków SAS hp DG146BB976.
Troche szkoda wyrzucić. Byłoby miejsce na backup.

https://www.amazon.com/146GB-HP-Dual-Drive-DG146BB976/dp/B003LLS6JC

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2021-02-27 03:58:18
Autor: Marcin Debowski
jak dysk SAS podłączyć do pc
On 2021-02-27, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
[...]

Np. kupić tani kontroler SAS, LSI czy coś. Koszt poniżej 100zł z Aliexpress czy Ebaya.

--
Marcin

Data: 2021-03-03 18:08:30
Autor: PiteR
jak dysk SAS podłączyć do pc
in <news:urj_H.35224$Ezx9.30644fx26.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

On 2021-02-27, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
[...]

taki może być?
https://allegro.pl/oferta/kontroler-sas-sata-dell-ucs-61-jw065-perc-6-ir-10414644154

--
Piter

Data: 2021-03-04 00:03:16
Autor: Marcin Debowski
jak dysk SAS podłączyć do pc

On 2021-02-27, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
[...]

Myślę, że tak, tylko postudiuj z uwagą kable, bo jest ich przy tego typu kontrolerach taka różnorodnośc, że wielokrotnie zdarzało mi sie kupic coś złego. Tu na szczęście masz przynajmniej 1 zestaw dołączony, to tylko upewnij się czy to co idzie do dysku to na pewno SAS (a nie SATA) i pasuje do tych Twoich.

--
Marcin

Data: 2021-03-04 00:36:19
Autor: PiteR
jak dysk SAS podłączyć do pc
in <news:8tV%H.87498$M3A7.58615fx18.ams1>

ok

Data: 2021-03-03 16:44:53
Autor: HanJammer
jak dysk SAS podłączyć do pc
On 27.02.2021 01:22, PiteR wrote:
> [...]
>
> Kolega który jeździ śmieciarką po Londynie
> przyniosł mi wiaderko dysków SAS hp DG146BB976.
> Troche szkoda wyrzucić. Byłoby miejsce na backup.

Kup jakiś używany kontroler SAS np. Dell PERC - pełno tego na Allegro, dobierz sobie pasujący model (koniecznie z kablami). Ceny zaczynają się od 30-40 zł.

--
HanJammer

jak dysk SAS podłączyć do pc