Data: 2010-01-26 10:11:47 | |
Autor: dżeki | |
jak dzialaja assistance | |
hej,
mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych marek. dzis rano mialem kontakt z assistance fiata - ponad godzina wiszenia na komorce, zeby dojsc do jakiejs konkluzji. konkluzja brzmi w tym przypadku tak, ze najwczesniej za kilka godzin jakis serwisant zadzwoni i umowi sie na obsluzenie pojazdu wedlug ich uznania. czyli za kilka godzin sie umowi na przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu dowiedzialem sie, ze o sposobie naprawy decyduja oni, a nie ja. tak sie pominawszy na razie firmy, ktore dzialaja solidnie. mam pytanko do uzytkownikow fiata lub innych marek o to czy mieliscie podobne przeprawy z assistance danej marki w ostatnich dniach. czy nie nalezaloby tego jakos zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie podejscie do sprawy ? Co waszym zdaniem mozemy zrobic, zeby to zaczelo dzialac lepiej ? mam swiadomosc, ze zaraz po takim poscie pojawi sie paru pacyfikatorow, ktorzy powiedza, ze to normalne, ze to bicie piany, ze to fiat, ze to to czy tamto i nie ma co sie tym zajmowac ... prosba do takich osob, zeby sobie w miare mozliwosci zalozyly wlasny watek a tutaj prosze o komentarze tych osob, ktore sie zastanawialy nad tym problemem, maja jakies konstruktywne przemyslenia i jakies pomysly co mozna zrobic, zeby to zaczelo w praktyce dzialac ... thx. |
|
Data: 2010-01-26 10:46:51 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
jak dzialaja assistance | |
dżeki pisze:
hej, Ja mam assistance ubezpieczyciela nie Producenta. Raz cwiczone posrodku niczego o 4-tej rano - byli w 2 godziny. Raz cwiczone za dnia posrodku lasu - przybyli na umowiona godzine. dzis rano mialem kontakt z assistance fiata - ponad godzina wiszenia na komorce, zeby dojsc do jakiejs konkluzji. konkluzja brzmi w tym przypadku tak, ze najwczesniej za kilka godzin jakis serwisant zadzwoni i umowi sie na obsluzenie pojazdu wedlug ich uznania. czyli za kilka godzin sie umowi na przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc uszkodzenia elektroniki napisz o tym cos wiecej, czemu drugie aku ma zepsuc elektronike ? KJ |
|
Data: 2010-01-26 10:50:07 | |
Autor: grzech | |
jak dzialaja assistance | |
napisz o tym cos wiecej, czemu drugie aku ma zepsuc elektronike ? auta na "f" tak mają - nie wiedziałeś? :-) grzech nyska |
|
Data: 2010-01-26 11:01:27 | |
Autor: Michał | |
jak dzialaja assistance | |
auta na "f" tak mają - nie wiedziałeś? :-) Folkswageny, F-16, F-18... ;) |
|
Data: 2010-01-26 02:34:06 | |
Autor: Konrad | |
jak dzialaja assistance | |
Assistance pewnego ubezpieczyciela Wczoraj pierwszy raz dodzowniłem nie za 3 podejściem, miejsce parking pod blokiem centrum stolicy. Infolinia oświadczyła że za 5 h realizacja i będą dzownić w praktyce 2godzinki i gotowe. Prosta rzecz pan przyjechal z kablami odpalil i oboje odjechalismy |
|
Data: 2010-01-26 10:59:46 | |
Autor: Mariusz Chwalba | |
jak dzialaja assistance | |
On Tue, 26 Jan 2010 10:46:51 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
dżeki pisze: Same here. Assistance PZU, testowane ostatnio przez małżonkę potrzebowało tylko kilku minut na telefonie i jakichś 40 minut by przyjechać (do przebitej opony, w aucie nie ma miejsca na zapas). Dodatkowo sami zasugerowali, że nie będą tego sztukować i naprawiać, tylko od razu na lawetę i do wulkanizatora. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba |
|
Data: 2010-01-26 10:56:50 | |
Autor: dt | |
jak dzialaja assistance | |
Użytkownik "dżeki" <jac_mroz@go2.pl> napisał w wiadomości news:hjmbka$cku$1news.task.gda.pl... hej, Mam assistance producenta : 1. byli w 40 min. 2. byli w 25 min. |
|
Data: 2010-01-26 11:12:22 | |
Autor: masti | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia piÄknego Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, osobnik zwany dÂżeki
wystukaĹ: hej, generalnie teraz sÄ problemy. DostaliĹmy info od naszego leasingodawcy, Ĺźe ze wzglÄdu na obecne warunki i duĹźo zgĹoszeĹ wydĹuĹźyĹy siÄ czasy reakcji -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-01-26 13:04:13 | |
Autor: asdasd | |
jak dzialaja assistance | |
dżeki pisze:
..... przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu dowiedzialem sie, ze o sposobie naprawy decyduja oni, a nie ja. Dobrze Ci powiedzieli, bo chrzanisz głupoty. Jeżeli tak dobrze sie na tym znasz, to nie jest Ci potrzebny żaden assistance, tylko posłuszny sługus, który będzie wykonywał Twoje genialne polecenia. Obawiam sie, ze żadna firma nie oferuje tego typu usług. Zaproponowali Ci normalne uruchomienie samochodu. Gdybyś zadzwonił po taksówkę, zrobiliby Ci to w 15 minut za 20 PLN. Wolisz pouczać serwis o tym, co szkodzi elektronice, a co nie, to marznij na zdrowie. Czas to pieniądz. Nie wspominając o wiedzy :). Aha! UOKIK Cię oleje. Tym bardziej, jak napiszesz im to samo, co tu. AS |
|
Data: 2010-01-26 14:11:38 | |
Autor: Michas | |
jak dzialaja assistance | |
Aha! UOKIK Cię oleje. Tym bardziej, jak napiszesz im to samo, co tu. A już na pewno jeśli napisze w takiej formie jak tu. Mam na myśli ten bełkot bez ładu, składu i interpunkcji.. M. |
|
Data: 2010-01-26 14:19:47 | |
Autor: cztery | |
jak dzialaja assistance | |
mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych marek. Kilka lat temu assistance toyoty we Wloszech. Z mojej winy rozladowalem akumulator (nie wylaczylem swiatel postojowych). Po kontakcie przez polskie centrum mialem telefon z Wloch, po angielsku wytlumaczyem gdzie jestem. Cala akcja trwala w sumie 45 minut. Nastepne 15 to podlaczenie klem do mojego samochodu i podpisanie papierologi. |
|
Data: 2010-01-26 14:21:37 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
jak dzialaja assistance | |
dżeki pisze:
Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu A co to zabobony? Domyślam się że rozładował Ci się akumulator i nikt do rozładowanego akumulatora nie będzie wysyłał lawety, ani nigdzie woził samochodu. Taki samochód uruchamia się boosterem, albo kablami z innego samochodu i nie ma w tym żadnego zagrożenia. A jak się kłóciłeś to niestety - takie już prawa "fizyki" że taki klient zawsze będzie najdłużej czekał, albo i z powodu siły wyższej nie da się do niego dojechać. |
|
Data: 2010-01-26 18:20:27 | |
Autor: The_EaGle | |
jak dzialaja assistance | |
dżeki pisze:
Allianz assistance - 3 min połączenie wyjaśnienie i laweta była za 20min. PZU assistance - j.w EFL - assitance j.w Ogólnie zero problemów 3 przypadki w ciągu około 8 lat. Po kolizji wcześniej przyjechała inna laweta grzecznie powiedziałem żeby sobie jechał do domu bo nic tutaj po nim co też po 30min uczynił jak się zorientował że nie żartuje. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2010-01-26 19:30:50 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, dżeki napisał(a):
zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie .....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-27 00:35:06 | |
Autor: J.F. | |
jak dzialaja assistance | |
On Tue, 26 Jan 2010 19:30:50 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, dżeki napisał(a): A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie gwarantuje sie" ? J. |
|
Data: 2010-01-27 01:14:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
jak dzialaja assistance | |
J.F. pisze:
On Tue, 26 Jan 2010 19:30:50 +0100, Adam Płaszczyca wrote: Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać). Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania ekspedycji, a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu. |
|
Data: 2010-01-27 01:52:23 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia Wed, 27 Jan 2010 01:14:15 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać). Dlaczego nie? Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania ekspedycji, To się robi wyłączenia w umowie. a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu. Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko samochodowym, ale też IT czy innym. Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-27 08:21:22 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
jak dzialaja assistance | |
On 2010-01-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać). Dlatego, że zawsze w takiej umowie się znajdzie paragraf z "siłami wyższymi". Idealnie kuliste krowy nas nie interesują. Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania ekspedycji, "odebraliśmy telefon więc zareagowaliśmy" Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-01-29 18:11:40 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:00:13 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
Które to siły są zazwyczaj zdefiniowane.a w definicji będzie jakiś wytrych w stylu "lub inne >>cokolwiek<<". To na /dev/drzewo ;) Ew. dopisek, że ciężar dowodu na stronie oferującej pomoc. Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie Macie dużo kuchenek Aga na składzie? ;) -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-29 18:34:42 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
jak dzialaja assistance | |
On 2010-01-29, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie Setki :) Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-01-29 18:19:46 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia Thu, 28 Jan 2010 16:25:05 -0800 (PST), badzio napisał(a):
A to, na które mozna - zarabia. W jaki sposob? Wykupiem assistance w allianz. Pierwsza fala mrozow, Załóżmy, że ja mam w TU dupa, które popatrzyło na ICM wczesniej, zadzwoniło i zarezerwowało sobie usługi laweciarzy tak, że miało co wysyłać, oraz zwiększyło obsadę Call Center tak, że się wyrabiało. W efekcie obsłużyło mnie szybko i sprawnie. I teraz ja się z Ciebie nabijam, a inni, lurkujący zauważają, że lepiej kupić na następny rok w TU dupa, a nie tam, gdzie skrewili. P.S. Wiesz, akurat korzystałem z Assistance Allianza. I wiesz, jestem bardziej niż zadowolony. Przykładowo, ponieważ laweciarze odmawiali długiego transportu ze względu na warunki, to dostałem ofertę wrzucenia mnie do hotelu i następnego dnia zorganizowania transportu. W zasadzie od telefonu do Assistance mój problem przestał być moim problemem. I bardzo się z tego cieszę. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-27 01:20:17 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
jak dzialaja assistance | |
Dnia Wed, 27 Jan 2010 00:35:06 +0100, J.F. napisał(a):
....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co. Pewnie to drugie, ale przeciez assistance ma, czyż nie/ Tylko nie wie na jakich warunkach. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-27 13:39:10 | |
Autor: Bydlę | |
jak dzialaja assistance | |
dżeki wrote:
> ze nie > zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc > uszkodzenia elektroniki Jak uszkadza to elektronikę? -- Bydlę |