jak dzialaja assistance

Data: 2010-01-26 14:19:47
Autor: cztery
jak dzialaja assistance
mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych marek.

Kilka lat temu assistance toyoty we Wloszech.
Z mojej winy rozladowalem akumulator (nie wylaczylem swiatel postojowych). Po kontakcie przez polskie centrum mialem telefon z Wloch, po angielsku wytlumaczyem gdzie jestem. Cala akcja trwala w sumie 45 minut. Nastepne 15 to podlaczenie klem do mojego samochodu i podpisanie papierologi.

jak dzialaja assistance