jak dzialaja assistance

Data: 2010-01-26 19:30:50
Autor: Adam Płaszczyca
jak dzialaja assistance
Dnia Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, dżeki napisał(a):

zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie

.....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-27 00:35:06
Autor: J.F.
jak dzialaja assistance
On Tue, 26 Jan 2010 19:30:50 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie
gwarantuje sie" ?

J.

Data: 2010-01-27 01:14:15
Autor: Tomasz Pyra
jak dzialaja assistance
J.F. pisze:
[...]

Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).

Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania ekspedycji, a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu.

Data: 2010-01-27 01:52:23
Autor: Adam Płaszczyca
jak dzialaja assistance
Dnia Wed, 27 Jan 2010 01:14:15 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).

Dlaczego nie?
Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania ekspedycji,

To się robi wyłączenia w umowie.
a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu.

Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko
samochodowym, ale też IT czy innym. Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-27 08:21:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
jak dzialaja assistance
On 2010-01-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).

Dlaczego nie?

Dlatego, że zawsze w takiej umowie się znajdzie paragraf z "siłami
wyższymi". Idealnie kuliste krowy nas nie interesują.

[...]

"odebraliśmy telefon więc zareagowaliśmy"

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-29 18:11:40
Autor: Adam Płaszczyca
jak dzialaja assistance
Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:00:13 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Które to siły są zazwyczaj zdefiniowane.
a w definicji będzie jakiś wytrych w stylu "lub inne >>cokolwiek<<".

To na /dev/drzewo ;) Ew. dopisek, że ciężar dowodu na stronie oferującej
pomoc.
Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie
obiecywali nic ponad odebranie telefonu ;-P

Macie dużo kuchenek Aga na składzie? ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-29 18:34:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
jak dzialaja assistance
On 2010-01-29, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie
obiecywali nic ponad odebranie telefonu ;-P

Macie dużo kuchenek Aga na składzie? ;)

Setki :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-29 18:19:46
Autor: Adam Płaszczyca
jak dzialaja assistance
Dnia Thu, 28 Jan 2010 16:25:05 -0800 (PST), badzio napisał(a):

A to, na które mozna - zarabia.

W jaki sposob? Wykupiem assistance w allianz. Pierwsza fala mrozow,
duzo ludzi ma problem z samochodem. Zalozmy ze 90% tych ludzi ma
akurat assistance w allianz, TU sobie nie poradzilo, wszystkie linie
zapchane, nie moge sie dodzwonic i wezwac assistance.

Załóżmy, że ja mam w TU dupa, które popatrzyło na ICM wczesniej, zadzwoniło
i zarezerwowało sobie usługi laweciarzy tak, że miało co wysyłać, oraz
zwiększyło obsadę Call Center tak, że się wyrabiało. W efekcie obsłużyło mnie szybko i sprawnie. I teraz ja się z Ciebie nabijam, a inni, lurkujący zauważają, że lepiej
kupić na następny rok w TU dupa, a nie tam, gdzie skrewili.

P.S. Wiesz, akurat korzystałem z Assistance Allianza. I wiesz, jestem
bardziej niż zadowolony. Przykładowo, ponieważ laweciarze odmawiali
długiego transportu ze względu na warunki, to dostałem ofertę wrzucenia
mnie do hotelu i następnego dnia zorganizowania transportu. W zasadzie od
telefonu do Assistance mój problem przestał być moim problemem. I bardzo
się z tego cieszę. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-27 01:20:17
Autor: Adam Płaszczyca
jak dzialaja assistance
Dnia Wed, 27 Jan 2010 00:35:06 +0100, J.F. napisał(a):

....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co.

A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie
gwarantuje sie" ?

Pewnie to drugie, ale przeciez assistance ma, czyż nie/ Tylko nie wie na
jakich warunkach.

--

jak dzialaja assistance