jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?

Data: 2010-07-20 20:29:47
Autor: Skylla
jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
szukałem stron dot. sms premium i znalazłem dotpay.pl itp.

ale mnie NIE CHODZI o to aby sprzedawać jakiekolwiek tre¶ci
czy pliki ani o jakiekolwiek przesyłanie haseł.

Wysyłam sms za 4,88 stan konta spada z 5,00 do 0,12
a ja odzyskuję czę¶ć kwoty wydanej na zakup startera.
i tylko o to mi chodzi.

kto i gdzie zaoferuje mi najlepsze stawki?

Dobrze wnioskuję, że prowadzisz jaki¶ biznes oparty na starterach i smsach premium?
S.

Data: 2010-07-20 20:33:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
Dobrze wnioskuję,
NIE

że prowadzisz jaki¶ biznes oparty na starterach
TAK

i smsach premium?
NIE

Data: 2010-07-20 23:08:11
Autor: Skylla
jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
że prowadzisz jaki¶ biznes oparty na starterach
TAK

No to nas zatrudnij, a nie tak, że mamy pracować dla ciebie za friko ;-)

jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?