jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?

Data: 2010-07-21 09:54:15
Autor: Krzysiek
jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000873.4c45cbacnewsgate.onet.pl...
szukałem stron dot. sms premium i znalazłem dotpay.pl itp.

ale mnie NIE CHODZI o to aby sprzedawać jakiekolwiek treści
czy pliki ani o jakiekolwiek przesyłanie haseł.

Wysyłam sms za 4,88 stan konta spada z 5,00 do 0,12
a ja odzyskuję część kwoty wydanej na zakup startera.
i tylko o to mi chodzi.

kto i gdzie zaoferuje mi najlepsze stawki?

Jeśli dobrze odczytałem to co napisałeś między wierszami to są podobne usługi (nawet kiedys opisywane na tej grupie) tylko że nie poprzez sms a poprzez zwykły przelew. "Kupujesz usługę" płacąc przelewem, polegającą na przelaniu na inne konto połowy kasy. Wtedy limit 11 zł jest bezprzedmiotowy. Może to uprości Twój problem?

jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?