jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?

Data: 2010-07-21 11:04:43
Autor: Kotlet wołowy
jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
z tego ostatnio skorzystalem:
http://www.sms.pieniazek.biz/
i wyszlo najtaniej, odradzam sms2cash, maja drozej i dodatkowo
na wyslany jeden testowy sms za 30 zl otrzymalem zwrot nieprawdilowy numer lub tresc
(sprawdzalemw wyslanych nie mam mowy o pomylce, sprawe zglaszam na policji jezeli mi nie zaplaca)

Dotpay itp odradzam bo musisz od transakcji zaplacic vat i pit wiec wyjdzie na to samo a nawet gorzej niz w tych serwisach. ROzliczasz sie z nimi prowadzac DG na podstawie faktury vat (wystawiasz im wtedy placa) .

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?