jak fizycznie pozbawić na chwile telefon zasięgu?

Data: 2017-12-14 19:29:53
Autor: Jacek Maciejewski
jak fizycznie pozbawić na chwile telefon zasięgu?
Dnia Thu, 14 Dec 2017 19:18:43 +0100, ToMasz napisał(a):

chcę na 15 sekund pozbawić telefon zasięgu gsm (wifi i BT też)
myślałem ze jak go wsadzę do metalowej puszki po ciasteczkach, zamknę szczelnie - to straci zasięg - nie stracił

Szczelność musi być naprawdę duża. W praktyce musiałbyś tę puszkę
zalutować. Ewentualnie na matrioszkę - wielowarstwowo ekranować. No,
chyba że eksperymentujesz na krańcach zasięgu, to może puszka z
wieczkiem starczy.
--
Jacek
I hate haters.

jak fizycznie pozbawić na chwile telefon zasięgu?