jak gdzie się jeździ.

Data: 2009-11-30 23:52:01
Autor: Michał
jak gdzie się jeździ.
Macie jakieś doświadczenia?

Kraków (tu mieszkam) - korki korki korki, pas da się zmienić, dobrze się jeździ pomiędzy 11..14 i 20...5.
Jak chce objechac miasto naszybciej - dookoła małymi drogami, albo obwodnica
a4 jak nie ma remontów.

Warszawa - tez korki, ale mi spalanie podskakuje z 17 do 21 l/100, bo jakoś
tak bardziej agresywnie niż w krakowie jest.

Łódź - spokonie, i nie gnać bo ulice co chwile zmieniają pierszeństwo.

a we wrocławiu to widziałem 2x jak się ktoś szarpał z koszem na śmieci na przystanku.

pozdrawiam.

--

jak gdzie się jeździ.