jak giełda reaguje na takie wydarzenia?

Data: 2010-04-11 23:29:49
Autor: Delfino Delphis
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Czy giełda jako¶ reaguje na takie wydarzenia? W sumie nie będzie to miało chyba bezpo¶redniego wpływu na gospodarkę, ale giełdy znane s± z tego, że reaguj± emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego szczególnego?

Data: 2010-04-11 15:23:46
Autor: macieks
On 11 Kwi, 23:29, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
[...]

Teraz USD/PLN reaguje na  EUR/USD.
Były obawy, że kurs pójdzie w drug± stronę.
Wpływ wydarzeń w kraju może być niezauważalny.

Data: 2010-04-11 23:13:25
Autor: fatso
jak giełda reaguje na takie wydarzenia ?
Delfino Delphis wrote:
Czy giełda jakoś reaguje na takie wydarzenia? W sumie nie będzie to miało
chyba bezpośredniego wpływu na gospodarkę, ale giełdy znane są z tego, że
reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego
szczegĂłlnego?

O ile dobrze pamietam to Panowie  Kaczynscy uwazali ze Gielda jak i caly obrot pieniadzem
to sprawy moralnie obojetne. Nie znali sie na tym i nie wtracali a Pan  Jaroslaw szczycil sie nawet  swoja abnegacja,
ze niby to nawet konta w banku nie mial.
Wiec pewnie teraz i  WGPW pokaze rano, ze ma ten caly halas w dupie.

fatso

Data: 2010-04-12 01:31:12
Autor: george

"Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> wrote in message news:hptf00$oet$2news.onet.pl...
[...]

absolutnie zadnego, raczej bardziej od tego czy FED wł±czy kompy.

george

Data: 2010-04-12 04:56:42
Autor: fatso
george wrote:

[...]

absolutnie zadnego, raczej bardziej od tego czy FED włączy kompy.

george

Wytlumaczcie mi polaczkowie, jak to jest- bo was doprawdy nie rozumiem.
Moze dlatego ze sam jestem z Ziemi Smolenskiej pochodnym Bialorusem a tak
wlasciwie to Waregiem, genetycznie rzecz biorac to nawet zywa skamielina, rzadkim
okazem sadzonki wyrosnietej jako Blad Historii posrod Swinskich Ryjow.

Nie rozumiem, ze do niedawna opluwaliscie hurma  Pana Prezydenta Lecha Kaczynskiego, imputujac
karzelkowi nie tylko ze karzelek wzrostem i moralnie-co oczywista- ale tez przezywajac Go brzydko
od Kalksteinow.  Imputowaliscie Mu, ze jest Zydem ,ze tatus AKowiec robil dla komunistow a on sam
dla Kahalu.

No i nagle okazuje sie ze to Swiety Czlowiek, wasz Bohater. Dziesiatki tysiecy warszawiakow wylegly na ulice
holdujac trupowi tego, ktorego opluwaly za zycia.  Sam to widzialem w poradzieckiej TV on-line.
Jestem skofundowany i prosze o pilne wyjasnienia.
Co wami kreci w srodku czy to aby nie jakas dziedziczna choroba?

fatso

Data: 2010-04-12 05:28:47
Autor: marq111
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
[...]

Bardzo proszę.¦winskie ryje ,to kupa mięsa i trochę ko¶ci,to czym to ma mysleć..widzisz trzeba mnieć duszę ,żeby zrozumieć Ludzi..

marq111

Data: 2010-04-12 18:30:02
Autor: george

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:YRwwn.24856$D37.7788newsfe03.ams2...
george wrote:

[...]

fatso to proste jak drut.
Zawsze sa ci co mówią o człowieku dobrze i ci co mówią źle.
A po śmierciu tym drugim nie wypada... przynajmniej przez "chwilę"...

george

Data: 2010-04-12 07:26:43
Autor: Lech Dubrowski
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Moze byc lekkie wachniecie WIG-u w dol ze wzgledu na TVN i Polsat bo zaloba to brak reklam

Data: 2010-04-12 08:06:17
Autor: komunista0
[...]

Tu się okaże kto rz±dzi w tym kraju, czym s± nasze władze i jaki wpływ maj± na sytuację bież±c±. Gdyby co¶ takiego przydarzyło się w USA czy W. Brytanii, to zapewne byłby krach, ale na folwarku kolonialnym cóż może znaczyć np. Prezes NBP o prezydencie nie wspomnę. No ale może jest inaczej i będzie poniżej 2000 wig-20?

Data: 2010-04-12 10:40:06
Autor: DJ \(Dominik\)
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ

Data: 2010-04-12 11:13:08
Autor: komunista0
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ
Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń. Może prezydent to jeszcze nic takiego, ale prezes NBP, rozbite dwie partie opozycyjne, sztab generalny, a i tak giełda nawet nie drgnęła może dlatego, że całe nieszczę¶cie stało się w sobotę. Jeden wniosek jest oczywisty. Nie ma na giełdzie drobnicy, a cała giełda jest kontrolowana przez instytucje. Spekulanci odchodz± w niebyt. --

Data: 2010-04-12 12:27:40
Autor: skippy
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001663.4bc2e424newsgate.onet.pl...
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi
dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ

Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

On nic nie porównał tylko zaprzeczył Twojej teorii, a Ty teraz mieszasz w odpowiedzi na bardzo rzeczowy argument.

Data: 2010-04-12 12:28:35
Autor: skippy
[...]

zreszt± to Ty porównałe¶...

Tu się okaże kto rz±dzi w tym kraju, czym s± nasze władze...
Gdyby co¶ takiego przydarzyło się w USA czy ...

on odpowiedział że Ľle kombinujesz

Data: 2010-04-12 13:00:51
Autor: komunista0
> [...]

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001663.4bc2e424newsgate.onet.pl...

> Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

Przecież nie piszę aby się wym±drzeć tylko dlatego, że mam jaki¶ pogl±d na sytuację i chcę się dowiedzieć, czy jest słuszny. Po stwierdzeniu, że Ľle kombinuję mogę nabrać tylko przekonania, że jest słuszny, bo nie usłyszałem innych rzeczowych argumentów. Finansjera ma gdzie¶ nasze marionetki, którymi z reszt± sama kręci. Nie ma jednych będ± inni ¶lepo wykonuj±cy polecenia.

Data: 2010-04-12 18:32:14
Autor: george

<komunista0@op.pl> wrote in message news:3461.00001679.4bc2fd63newsgate.onet.pl...

> [...]

reszt± sama kręci. Nie ma jednych będ± inni ¶lepo wykonuj±cy polecenia.

nie ma to jak wyci±gać wnioski... To że gpw nie zareagowała tak jak "powinna" według ciebie nie oznacza ze twoje wnioski się automatycznie uprawomocniły. Może nie zaregowała z innych powodów ?

george

jak giełda reaguje na takie wydarzenia?