jak giełda reaguje na takie wydarzenia?

Data: 2010-04-12 08:06:17
Autor: komunista0
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Czy giełda jakoś reaguje na takie wydarzenia? W sumie nie będzie to miało chyba bezpośredniego wpływu na gospodarkę, ale giełdy znane są z tego, że reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego szczególnego?

Tu się okaże kto rządzi w tym kraju, czym są nasze władze i jaki wpływ mają na sytuację bieżącą. Gdyby coś takiego przydarzyło się w USA czy W. Brytanii, to zapewne byłby krach, ale na folwarku kolonialnym cóż może znaczyć np. Prezes NBP o prezydencie nie wspomnę. No ale może jest inaczej i będzie poniżej 2000 wig-20?

Data: 2010-04-12 10:40:06
Autor: DJ \(Dominik\)
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ

Data: 2010-04-12 11:13:08
Autor: komunista0
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ
Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń. Może prezydent to jeszcze nic takiego, ale prezes NBP, rozbite dwie partie opozycyjne, sztab generalny, a i tak giełda nawet nie drgnęła może dlatego, że całe nieszczęście stało się w sobotę. Jeden wniosek jest oczywisty. Nie ma na giełdzie drobnicy, a cała giełda jest kontrolowana przez instytucje. Spekulanci odchodzą w niebyt. --

Data: 2010-04-12 12:27:40
Autor: skippy

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001663.4bc2e424newsgate.onet.pl...
Po zastrzeleniu JFK w USA giełda przyglebiła tylko na 1 dzień. Na drugi
dzień rano mega luka w górę i dalej hossa.

DJ

Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

On nic nie porównał tylko zaprzeczył Twojej teorii, a Ty teraz mieszasz w odpowiedzi na bardzo rzeczowy argument.

Data: 2010-04-12 12:28:35
Autor: skippy
[...]

zresztą to Ty porównałeś...

Tu się okaże kto rządzi w tym kraju, czym są nasze władze...
Gdyby coś takiego przydarzyło się w USA czy ...

on odpowiedział że źle kombinujesz

Data: 2010-04-12 13:00:51
Autor: komunista0
jak giełda reaguje na takie wydarzenia?

> Chyba nie chcesz porównać tych dwóch zdarzeń.

zresztą to Ty porównałeś...

on odpowiedział że źle kombinujesz
Przecież nie piszę aby się wymądrzeć tylko dlatego, że mam jakiś pogląd na sytuację i chcę się dowiedzieć, czy jest słuszny. Po stwierdzeniu, że źle kombinuję mogę nabrać tylko przekonania, że jest słuszny, bo nie usłyszałem innych rzeczowych argumentów. Finansjera ma gdzieś nasze marionetki, którymi z resztą sama kręci. Nie ma jednych będą inni ślepo wykonujący polecenia.

Data: 2010-04-12 18:32:14
Autor: george

<komunista0@op.pl> wrote in message news:3461.00001679.4bc2fd63newsgate.onet.pl...

> [...]

resztą sama kręci. Nie ma jednych będą inni ślepo wykonujący polecenia.

nie ma to jak wyciągać wnioski... To że gpw nie zareagowała tak jak "powinna" według ciebie nie oznacza ze twoje wnioski się automatycznie uprawomocniły. Może nie zaregowała z innych powodów ?

george

jak giełda reaguje na takie wydarzenia?