jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh

Data: 2010-01-03 18:17:19
Autor: Jędrzej Truskolaski
jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
po kilku doładowaniach mam dość wysoką kwotę na karcie prepaid w play fresh, tego nie wydzonie, poniewaz bardzo mało dzwonię a więcej odbieram,

czy jest jakiś sposób, aby te zgromadzone środki komuś przekazać
np. na inną kartę prepaid lub wykorzystać w postaci sms premium?
szkoda aby się zmarnowały
lub
czy jest jakaś mozliwość aby przynajmniej część tej kwoty wysłać na konto bankowe?

Data: 2010-01-03 18:35:26
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 18:17, Jędrzej Truskolaski pisze:
po kilku doładowaniach mam dość wysoką kwotę na karcie prepaid w play
fresh, tego nie wydzonie, poniewaz bardzo mało dzwonię a więcej odbieram,

Ile uzbierałeś?

czy jest jakiś sposób, aby te zgromadzone środki komuś przekazać
np. na inną kartę prepaid lub wykorzystać w postaci sms premium?

Pakiety Play Fresh on-line w telefonie ( przynajmniej 15 zł za najmniejszy pakiet 500 Mb )

szkoda aby się zmarnowały
lub
czy jest jakaś mozliwość aby przynajmniej część tej kwoty wysłać na
konto bankowe?

Chyba nie:(
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siÄ™ z niÄ… zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-03 19:10:55
Autor: wk
Użytkownik "Jędrzej Truskolaski" <Truskolaski.Jedrzej@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hhqjlv$akl$1news.onet.pl...
[...]

A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

pozdrawiam, wk

Data: 2010-01-03 19:11:09
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 19:10, wk pisze:
A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)

Data: 2010-01-03 19:38:32
Autor: Jędrzej Truskolaski
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-01-03 19:10, wk pisze:
A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)
tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
nie chce dawać mi gotówki :(

Data: 2010-01-03 19:42:57
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 19:38, Jędrzej Truskolaski pisze:
tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
nie chce dawać mi gotówki :(

Ano to już wiemy, dlaczego koledze tak zależy na przelaniu pieniędzy na konto;)

Ja bym to załatwił jednak od strony rodzinnej i wyjaśnił tacie dlaczego moczy pieniądze i tak naprawdę marnuje je. Do rodziców argument marnowania pieniędzy dociera szybko.

Data: 2010-01-03 20:55:39
Autor: Valdi
jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh
"Jędrzej Truskolaski" news:hhqoe8$npf$1news.onet.pl

> Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)

tata co miesiąc doładowuje mi telefon,
nie chce dawać mi gotówki :(

A nie możesz ojcu zaproponować takiego rozwiązani:
"tato! wiem, że nie uważasz mnie za odpowiedzialnego faceta (w końcu nie
daje ci pieniędzy), ale obiecuję, że dołożę wszelkich starań aby to zmienić.
Nie zasilaj mi już telefonu. no chyba, że za rok, bo zrobiła się na nim
skarbonka. Pieniądze, za które zasilałeś moje konto w PLAY trzymaj na swoim
koncie bankowym, a kiedy stanę się prawdziwym mężczyzną (tj. jako tako
dorośniesz pod względem psychicznym i ojciec nie będzie miał oporów aby
dawać ci pieniądze) to mi je przekaż aby z pożytkiem mógł zainwestować je w
swoją przyszłość (np. alkohol, papierosy, kobiety, czy też bardziej rozsądne
zabawki)" :)

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-04 18:17:37
Autor: Technolog
jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fre sh
Dnia Sun, 03 Jan 2010 19:38:32 +0100, Jêdrzej Truskolaski napisa³(a):

Tomaszek pisze:
W dniu 2010-01-03 19:10, wk pisze:
A po jakiego grzyba wpakowa³e¶ tam 260z³???
Przecie¿ po do³adowaniu za 5z³ konto jest wa¿ne rok...

Pod³±czam siê do pytania, bo umieram z ciekawo¶ci ;)
tata co miesi±c do³adowuje mi telefon,
nie chce dawaæ mi gotówki :(

Na Allegro sprzedaj± jakie¶ premium SMS do Tibia i innych gier. To chyba
najlepszy sposób na zamianê stana konta GSM na gotówkê.

A propos taty, to znam takiego, który ma kilka tysiêcy minut do wszystkich
(wszystkich w Polsce) w abonamencie od pracodawcy, które co miesi±c mu
zostawa³y. Aby siê nie marnowa³y, raz w miesi±cu dzwoni w niedzielê do syna
na kilka godzin, a ten ma Play Fresh i "³aduje" mu siê w ten sposób
dzwonienie do wszystkich, bo za ka¿de 2 minuty spoza sieci syn dostaje 1 do
wydzwonienia.

Data: 2010-01-03 20:03:29
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhqmnr$iuj$2@news.onet.pl...
W dniu 2010-01-03 19:10, wk pisze:
A po jakiego grzyba wpakowałeś tam 260zł???
Przecież po doładowaniu za 5zł konto jest ważne rok...

Podłączam się do pytania, bo umieram z ciekawości ;)

Zanim wszedł PF sam uzbierałem >200zł z doładowań.

Data: 2010-01-03 20:03:33
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-01-03 20:03, qwerty pisze:
Zanim wszedł PF sam uzbierałem >200zł z doładowań.

No, to teraz zmiana taryfy na Fresh i dawaj pakiety play-on-line w telefonie;)

Data: 2010-01-04 08:26:16
Autor: qwerty
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhqpq3$rof$2@news.onet.pl...
W dniu 2010-01-03 20:03, qwerty pisze:
Zanim wszedł PF sam uzbierałem >200zł z doładowań.

No, to teraz zmiana taryfy na Fresh i dawaj pakiety play-on-line w telefonie;)

Miesięcznie zużywam 3-4 MB (reszta ruchu idzie przez wi-fi) więc całkowicie mi się nie opłaca. Po roku konto zmniejszyło się o 60 zł.

Data: 2010-01-03 19:27:35
Autor: sunwick
jak inaczej wykorzystaæ kasê z Play Fresh
A po jakiego grzyba wpakowa³e¶ tam 260z³???
Przecie¿ po do³adowaniu za 5z³ konto jest wa¿ne rok...

gdybys mial mixture to bys splacil najtanszy telefon takimi
doladowaniami :) ja wlasnie  ten sposob wykorzystalem doladowania
ktore mi sie uzbieraly z roznych okazji...

jak inaczej wykorzystać kasę z Play Fresh