jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg

Data: 2010-08-12 00:30:49
Autor: Pablo
jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
ktoredy jechac. Google maps sugeruje trase przez Berlin, Viamichelin
przez Zielona Gore i Gorzow, a niektorzy znajomi przez Poznan i
Szczecinek. Bedziemy startowac w sobote ok 4-5 rano i jechac z malym
dzieckiem. Jakies sugestie?

Data: 2010-08-12 10:26:14
Autor: wchpikus
jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
A czemu nie przez Moskwe?

:)

Data: 2010-08-12 01:37:57
Autor: Pablo
On 12 Sie, 10:26, wchpikus <wchpi...@wytnijto.wp.pl> wrote:
Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
A czemu nie przez Moskwe?

To już trzeba zapytać "tfurców" google maps. Pewnie dlatego, że wg
wyliczeń jest to najszybsza trasa...

Data: 2010-08-12 10:42:29
Autor: wchpikus
jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg

> To już trzeba zapytać "tfurców" google maps. Pewnie dlatego, że wg
> wyliczeń jest to najszybsza trasa...

Targoe mowi:
Na poznan, Walcz, Bialogard..prosciej sie nie da?

Data: 2010-08-12 21:03:43
Autor: J.F.
On Thu, 12 Aug 2010 10:26:14 +0200,  wchpikus wrote:
Z Wrocka do Kolobrzegu prze Berlin?
A czemu nie przez Moskwe?

Bo przez Berlin lepsze drogi :-)

J.

Data: 2010-08-12 21:05:44
Autor: zorby

On 2010-08-12 09:30, Pablo wrote:
Google maps sugeruje trase przez Berlin, Vi

poczytaj co sie dzieje teraz w Moskwie :)

Data: 2010-08-12 10:59:24
Autor: Dominik & Co
jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg
Pablo rzecze:
Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
ktoredy jechac. Google maps sugeruje trase przez Berlin, Viamichelin

Targeo.pl proponuje normalnie prosto przez Żmigród, Leszno,
Szamotuły, Wałcz i Czaplinek i ja bym tak jechał :-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2010-08-12 17:31:41
Autor: Ramok
On 12.08.2010 09:30, Pablo napisał(a)/has written:
Slubna wymyslila wypoczyn w Kolobrzegu, a ja mam teraz zagwozdke,
ktoredy jechac.
Poszukaj postów ludzi pytających o trasę np. z Katowic: było kilka takich zapytań, a od Wrocławia zalecane trasy będą się pokrywać. OIDP przeważały dwie: przez Zieloną Górę lub przez Niemcy. Argumentację sobie doczytaj.

Szerokiej drogi!
/Ramok

jak jechac Wroclaw - Kolobrzeg