jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej

Data: 2013-04-16 08:31:56
Autor: Myjk
jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej
Mon, 15 Apr 2013 22:38:47 +0200, Marek Dyjor
ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej.

Pewnie niczym zwykły, tylko ma większy organ ssący. Ogólnie nie korzystałem
z nich nigdy, a nie skorzystam tym bardziej po tym jak widziałem taksiarza
co pawia odkurzał. Fuj. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-16 10:18:52
Autor: elmer radi radisson

http://1.bp.blogspot.com/-pY9yBrvuVVQ/Tyw1obL6I8I/AAAAAAAAASY/4WCexQnQpH8/s1600/peacock.jpg

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-04-17 08:19:40
Autor: Myjk
jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej
Tue, 16 Apr 2013 10:18:52 +0200, elmer radi radisson
http://1.bp.blogspot.com/-pY9yBrvuVVQ/Tyw1obL6I8I/AAAAAAAAASY/4WCexQnQpH8/s1600/peacock.jpg

Tamten paw aż takie spektakularny nie był. :P

--
Pozdor Myjk

jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej