jak kupic dobrzev-strom, jaki kredyt kredyt

Data: 2010-07-10 16:33:55
Autor: Kris
jak kupic dobrzev-strom, jaki kredyt kredyt
przymierzam sie do zakupu V-Stroma, z dobrym wyposazniem kufry abs, podgrzewane manetki
itp, nie bede ukrywal ze jestem kompletnie zielony, nie mam pojecia na co zwrocic uwage
gdzie sa orginalne spawy i po czym poznac ze byl bity itp

prawko zdalem bez problemu, nie jezdzilem duzo ale chce kupic motor na 2-3 latka
uzywany 2006-2008, nie bede ukrywal ze wszelkie rady bezcenne i asysta przy zakupie
ogledzinach rowniez za ktora jestesm w stanie sie odwdzieczyc przysluga za przysluge itd.

w zwiazku z tym ze chcialbym kupic na raty poszukuje tez dobrego kredytu
nie na 20% ew kombinacji by wzisac kredyt na firme i kupic za gotowke
osoby oblatane w kredytach prosze o pomoc w wyborze

druga sprawa pozostaje ubezpieczenie i inne gadzeciki
(woj.pomorskie)

Pozdrowiam
Kris

Data: 2010-07-10 23:21:40
Autor: J_K_K
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:i1a0ho$8ls$1mx1.internetia.pl...
w zwiazku z tym ze chcialbym kupic na raty poszukuje tez dobrego kredytu
nie na 20% ew kombinacji

Jeśli kupował byś gdzieś, gdzie akceptują karty płatnicze,
to np. przy kredytówce Polbanku większe zakupy
mogą rozłożyć na raty na 5%.

Pzdr

JKK

jak kupic dobrzev-strom, jaki kredyt kredyt