jak legalnie wyświetlać reklamy

Data: 2011-03-23 16:33:03
Autor: identifikator: 20040501
jak legalnie wyświetlać reklamy
jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

Data: 2011-03-29 06:56:33
Autor: plusz
jak legalnie wyświetlać reklamy
On Mar 23, 5:33 pm, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowan...@go2.pl> wrote:
jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

umowa wynajmu powierzchni strony internetowej.

chyba, że adsense lub podobne, wtedy ... temat już był wałkowany
wielokrotnie

--
plusz
www.kalkulatorlokat.pl

Data: 2011-04-03 16:46:45
Autor: identifikator: 20040501
jak legalnie wyświetlać reklamy
umowa wynajmu powierzchni strony internetowej.

dzięki, a istnieje gdzieś w necie jakiś konkretny opis jak to się robi?
jaką umowę trzeba spisać, jak się później rozliczać?

czy ktoś taki jak księgowy, będzie w stanie mi coś takiego odpłatnie wyjaśnić?
jeśli nie to kto?

Data: 2011-04-07 17:29:18
Autor: identifikator: 20040501
jak legalnie wyświetlać reklamy
dowiedziałem się, "wyświetlanie reklam" to czynność wykonywana cyklicznie, a więc działalność gospodarcza...

czy Ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z założeniem działalności gdy posiada się już jakąś tam pracę? podobno buli się tylko 30pln/miesiąc za ZUS? jak to jest?

Data: 2011-04-07 17:29:46
Autor: identifikator: 20040501
jak legalnie wyświetlać reklamy
i co musiałbym sobie kupić kasę i wystawiać faktury VAT? jak to jest? prosze o wyjaśnienie.

Data: 2011-04-07 20:09:06
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 7 Apr 2011, identifikator: 20040501 wrote:

i co musiałbym sobie kupić kasę

  Przy wyświetlaniu reklam dla firm - oczywiście że nie.
  Kasa jest obowiązkowa przy sprzedaży "dla ludności"
(w pierwszym przybliżeniu - konsumentów i rolników
ryczałtowych, choć ścisłe to nie jest).

pzdr, Gotfryd

jak legalnie wyświetlać reklamy