jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego

Data: 2011-03-31 11:42:45
Autor: Bruner
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
1. darmowy prad
2. pozyczki bez oprecentowania w czasie studiow
3. student otrzymuje wynagrodzenia w swoim zawodzie jezeli nie znajdzie pracy
4. kazdy bezrobotny dotaje 15 000 dol rocznie
5. po slubie malzenstwo ma oplacony dom lub mieszkanie
6. samochody po cenie dilerowskiej
7. darmowa opieka lekarska i edukacja
8. darmowe studia za granica
9. 25% z wyzszym wyksztalceniem
10. chleb kosztuje 15 centow
11. woda po srodku pustyni
12. litr benzyny 0.08 EURO
13. za kazdego bachora para dostaje 5 000 dol

Data: 2011-03-31 14:15:13
Autor: Hans Kloss
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
On 31 Mar, 17:42, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
1. darmowy prad
 Nie ma czego¶ takiego jak darmowy pr±d albo darmowy obiad, KTO¦ musi
za niego zap³aciæ, nie ma wyj¶cia.
Poza tym- skoro tam tak czarownie by³o to sk±d siê w Libii bior±
ludzie gotowi w³asnym ¿yciem ryzykowaæ ¿eby pogorszyæ swój los? I to w
tak znacznej liczbie....
J-23

Data: 2011-03-31 21:32:07
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a): Nie ma czego¶ takiego jak darmowy pr±d albo darmowy obiad, KTO¦ musi
za niego zap³aciæ, nie ma wyj¶cia.
Poza tym- skoro tam tak czarownie by³o to sk±d siê w Libii bior±
ludzie gotowi w³asnym ¿yciem ryzykowaæ ¿eby pogorszyæ swój los? I to w
tak znacznej liczbie....

tak na zdrowy rozsadek biorac? Czy doszlo by do zamieszek antyrzadowych w kraju w ktorym ludzie maja takie kokosy, jak to tutaj sugeruje bruner?

Swoja droga trudno powiedziec kto sie tam podlaczy do rebeliantow i czy nie
beda to doradcy tacy, jacy pojawili sie kiedys kolo *Solidarnosci*?

Ryzyko jest, ale szane na zmiane dla tych ludzi, takze jest.

Data: 2011-03-31 23:34:43
Autor: boukun
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6c4ff13a-0192-4715-a3b0-8aea0cb8e85ay26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
Niech pomy¶lê? Z isra-ela? CIA na pewno macza swoje rêce, jak macza³a w Polskim przetargu...

boukun

Data: 2011-04-01 14:58:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-31 23:15, Hans Kloss pisze:
On 31 Mar, 17:42, "Bruner"<bru...@bruner.bruner>  wrote:
1. darmowy prad
  Nie ma czegoÅ› takiego jak darmowy prÄ…d albo darmowy obiad, KTOÅš musi
za niego zapłacić, nie ma wyjścia.

J-23

Tak, płacą za to libijscy przywódcy, a koszty pokrywają z wspólnego dobra Libii jakim jest ropa. I za to kapitalistyczny świat nienawidzi Kadafiego. Nie wiecznie nienażarte ryje kapitalistyczne maja korzyść z tej ropy ale każdy Libijczyk.. Wczoraj czytałem jakiś artykuł że Polska może być potentatem w wydobyciu ropy naftowej i gazu. Ale powiedz mi Hans kto skorzysta na tym przedewszystkim? - Kowalski spod 5-tki? Nie Hans, - skorzystają na tym przede wszystkim wiecznie nienażarte ryje z Wall Street i wąskie grono naszych wiecznie nienazartych ryjów. A Kowalski spod 5-tki będzie płacił za benzynę tyle co Norweg w swoim kraju..

Data: 2011-04-01 13:05:48
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Tak, p³ac± za to libijscy przywódcy, a koszty pokrywaj± z wspólnego dobra Libii jakim jest ropa. I za to kapitalistyczny ¶wiat nienawidzi Kadafiego. Nie wiecznie niena¿arte ryje kapitalistyczne maja korzy¶æ z tej ropy ale ka¿dy Libijczyk.. Wczoraj czyta³em jaki¶ artyku³ ¿e Polska mo¿e byæ potentatem w wydobyciu ropy naftowej i gazu. Ale powiedz mi Hans kto skorzysta na tym przedewszystkim? - Kowalski spod 5-tki? Nie Hans, - skorzystaj± na tym przede wszystkim wiecznie niena¿arte ryje z Wall Street i w±skie grono naszych wiecznie nienazartych ryjów. A Kowalski spod 5-tki bêdzie p³aci³ za benzynê tyle co Norweg w swoim kraju..

Kapitalistyczny swiat nienawidzi Kaddafiego? Przeciez gdyby nie ten swiat, to
komu by sprzedawal swoja rope ten hodowca wielbladow?

To ruskie chca polozyc swoje lapy na jego ropie, aby szantazowac zachod i
Chiny. Tu polgowku jestes widze nieuleczalnie chory na glowe.

Data: 2011-04-01 15:08:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in4i6j$pcd$1news.onet.pl...
[...]

A gdzie te złoża ropy naftowej znajdują się? W Karlinie i okolicach?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-01 13:16:52
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): A gdzie te z³o¿a ropy naftowej znajduj± siê?

 pod jego chlewikiem na wsi pod Poznaniem.

Data: 2011-04-01 15:16:27
Autor: jadrys
[...]

No nie wiem, tylko tak pobieżnie ten artykuÅ‚ przeczytaÅ‚em, ale to nie ważne gdzie. -  Ważne co ta potencjalna ropa przyniosÅ‚aby przeciÄ™tnymi Polakowi.. Bo w Libii mamy namacalne korzyÅ›ci dla wszystkich tubylców.

Data: 2011-04-01 13:18:30
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):
No nie wiem, tylko tak pobieżnie ten artykuÅ&#65533; przeczytaÅ&#65533;em, ale to nie ważne gdzie. -  Ważne co ta potencjalna ropa przyniosÅ&#65533;aby przeciÄ&#65533;tnymi Polakowi..

potencjalnie to jestes idiot ruski. Nie przyklejaj sie do Polakow zydokomuchu.

Data: 2011-04-01 16:08:31
Autor: cirrus
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in4jb6$aso$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, no to klasyczny przyklad picowskiej kultury i moralno¶ci Kalego, bo ten picowski trep wszystkim zarzuca z³e traktowanie.

--
stevep

Data: 2011-04-01 15:54:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in4j7g$tpt$1news.onet.pl...

[...]

Nie była to przypadkiem literatura S-F? Albo bajki na dobranoc? A może reportaż z czasów, gdy w Karlinie zapalił się odwiert? A może śniło ci się?
Mówisz, że to nie ważne? I zastanawiasz się, co przyniosłaby nieistniejąca ropa? Wiadomo. Nieistniejąca ropa przyniosłaby nieistniejące korzyści. Przecież to jasne jak słońce!
"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-01 16:02:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d95ce54$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]
dobra  Libii jakim jest ropa. I za to kapitalistyczny Å›wiat nienawidzi
Kadafiego.  Nie wiecznie nienażarte ryje kapitalistyczne maja korzyść
z tej ropy ale  każdy Libijczyk.. Wczoraj czytaÅ‚em jakiÅ› artykuÅ‚ że
Polska może być  potentatem w wydobyciu ropy naftowej i gazu. Ale
powiedz mi Hans kto  skorzysta na tym przedewszystkim? - Kowalski spod
5-tki? Nie Hans, -  skorzystajÄ… na tym przede wszystkim wiecznie
nienażarte ryje z Wall Street  i wÄ…skie grono naszych wiecznie
nienazartych ryjów. A Kowalski spod 5-tki  bÄ™dzie pÅ‚aciÅ‚ za benzynÄ™
tyle co Norweg w swoim kraju..
A gdzie te złoża ropy naftowej znajdują się? W Karlinie i okolicach?

Pewnie na miarÄ™ rydzykowej geotermii.

--
stevep

Data: 2011-04-01 14:10:27
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
Pewnie na miarÄ&#65533; rydzykowej geotermii.

nie insynuuj cirrus i nie mieszaj do tego tematu geotermi.

Data: 2011-04-02 11:20:01
Autor: cirrus
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in4mcj$kk5$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
Pewnie na miarÄ&#65533; rydzykowej geotermii.
nie insynuuj cirrus i nie mieszaj do tego tematu geotermi.

Spadaj sieroto umyslowa, podyskutuj sobie z pisowskimi teletubisiami.

--
stevep

Data: 2011-04-01 16:01:44
Autor: cirrus
[...]

To podziel się z nami tą sensacją, masz zamiar zostać gazowym szejkiem?

--
stevep

Data: 2011-03-31 15:47:28
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisa³(a):
[...]

podaj zrodlo tych informacji. Ponadto wytlumacz jakos sensownie, dlaczego
Obama jest atakowany bezwzglednie i wysmiewany w USA wlasnie przez srodowiska
zydowskie za interwencje w Libii?

Data: 2011-03-31 23:01:39
Autor: sofu
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in27mf$ph5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kadafi by³ nepot±, ale w miarê dba³ o swój kraj i ludzi.
Rebeliantom siê wydaje, ¿e maj± ¼le i jak siê zmieni przywódca, to bêdzie lepiej.
Oby sie nie obudzili z rêk± w nocniku........

sofu

Data: 2011-03-31 21:26:30
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a):
Kadafi by³ nepot±, ale w miarê dba³ o swój kraj i ludzi.
Rebeliantom siê wydaje, ¿e maj± ¼le i jak siê zmieni przywódca, to bêdzie lepiej.
Oby sie nie obudzili z rêk± w nocniku........

o sytuacji w Libii polskie spoleczenstwo jest zle informowane,wiec lepiej nie przyjmowac na wiare wklejek tego typu ktore zamiescil tu bruner.

Chyba zauwazyles kim jest bruner. Ja naprawde nie rozumiem, jak mozna powaznie
traktowac informacje ktore od niego pochodza.

Skoro to jest prawda co napisal bruner, to dlaczego nie podal zrodla tych
informacji? --

Data: 2011-04-01 15:59:43
Autor: cirrus
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in2ri6$54q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przygania³ kocio³ garnkowi, twoje insynuacje wcale niewygl±daj± wiarygodniej.

--
stevep

Data: 2011-04-01 14:08:27
Autor: obserwator
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
Przygania³ kocio³ garnkowi, twoje insynuacje wcale niewygl±daj± wiarygodniej.

z insynuacji ad personam na tej grupie to slyniesz ty cirrus aka Pietrzykowski.
I to od lat (vide archiwum gugli). Swietny material dowodowy swiadczacy o tym, ze ty tutaj nie dyskutujesz, tylko pracujesz.
Ja prosze o link do zrodla informacji podanej przez brunera. Gdzie tu insynuacje? --

Data: 2011-04-02 11:18:50
Autor: cirrus
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in4m8r$k6i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uhm, twoje "pieszczoty" nie maja sobie równych.

--
stevep

Data: 2011-04-02 11:24:50
Autor: cirrus
[...]

A to klasyczny przyk³ad tego materia³u nawet bez Google:

Data: 2011-03-31 23:28:52
Autor: boukun
jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego

U¿ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:in2q3j$srt$1node2.news.atman.pl...

Tak jak my  ...

boukun

Data: 2011-03-31 21:02:56
Autor: Ptica

"Bruner" <bruner@bruner.bruner> wrote in message news:in27do$a02$1news.onet.pl...
[...]

Idioci dali sie wykorzystac zachodnim krajom, ktore chca przejac kontrole nad kolejnym krajem arabskim. Zobaczymy jak im bedzie dobrze jak zacznie nimi rzadzic rzyt, do spolki z murzynem :)

Data: 2011-04-02 12:09:36
Autor: swstr
[...]

Proponuje konfrontacje reportazy o Iraku z roku przed wkroczeniem wojsk do tego
co jest pokazywane obecnego . Ci sami ludzie za  dnia policjanci a w nocy
rebelianci . Czy tam ktos jest zadowolony z pobytu amerykancow ? jaki procent ? Tak radosnie bym nie podchodzil do ataku na Libie , za 50 lat jak to bywa :)
dostaniemy inna prawde ze to nie sa rebelianci tylko waska grupka z wytrzepanymi
mozgami przez CIA . Cos mi sie wydaje ze po zmianie wladzy Libijczycy zostana ostro posunieci w kakao .

--

jak ludzie strasznie cierpia w Libii za Kadafiego