jak mBank przelicza wypłaty z bankomatów za granicą?

Data: 2012-01-06 00:22:04
Autor: Jacek
jak mBank przelicza wypłaty z bankomatów za granicą?
Użytkownik "Konrad Karpieszuk" <kkarpieszuk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je41nv$2s0$1inews.gazeta.pl...
Hej,

jadę za kilka dni do Budapesztu, mam zamiar wyplacic forinty na miejscu
uzywajac karty mBanku

jak jedziesz okazjonalnie zrobić zakupy, to oszczędność pare zł na zakup w kantorze, a potem dożywotnie bujanie sie z bezwartościowymi monetami z którymi nie ma co zrobić jest, nie jest warte kosztów przewalutowania z karty płatniczej. Nawet w budzie z pamiątkami dało sie płacić kartą, czasem cośtam marudzili przy małych kwotach, ale jak tylko spytasz czy gadają po angielsku, natychmiast darują sobie dysputy :)

Jacek

Data: 2012-01-06 17:05:11
Autor: Q
jak mBank przelicza wypłaty z bankomatów za granicą?
kantorze, a potem dożywotnie bujanie sie z bezwartościowymi monetami z którymi nie ma co zrobić jest, nie jest warte kosztów przewalutowania z

Dokladnie- ja mam ze 150-200zl w forintach (banknoty glownie),
ktore to zostaly mi z jakiegos wypadu pare lat temu,
ale jak zobaczylem biezacy kurs, to chyba jeszcze poczekam z wymiana :).

jak mBank przelicza wypłaty z bankomatów za granicą?