jak mieszkaja w anglii

Data: 2009-11-25 23:37:58
Autor: Feromon
jak mieszkaja w anglii

Użytkownik "Marek" <jbarski16@wp.pl> napisał w wiadomości news:heg5p3$th3$1mx1.internetia.pl...
moze ktos wie gdzie szukac informacji na temat jak mieszkaja ludzie  w wielkiej brytanii  tzn stosunek domkow jednorodzinnych do blokow

z goru dziekuje za info

40 lat temu zauważyłem, że Londyn składa się głównie z domków jednorodzinnych.
Bloki to były biurowce.
Mam rodzinę w Londynie -jak powiesz o co chodzi to mogę zapytać...

Feromon

Data: 2009-11-26 09:06:14
Autor: Marek
jak mieszkaja w anglii
chodzi mi o to ile ludzi procentowo mieszka  w blokach  a ile  w mieszkaniach typu domki jednorodzinne lub tym podobne  i jak to sie ma do polski ale to potrzeba by bylo wejsc na strone jakis danych statystycznych

mi narazie nie udało sie nic znalesc
marek

Data: 2009-11-26 21:27:45
Autor: games
jak mieszkaja w anglii
Marek pisze:
[...]

Wystarczy durniu ze wlaczysz gooogle eartch i zobaczysz ze chlewy budowano glownie w PRL i rosji.

Data: 2009-11-27 17:51:42
Autor: skawet
jak mieszkaja w anglii
games pisze:
Marek pisze:
[...]

tylko geniuszu to był prośba o statystyki a nie zdjęcia satelitarne

jak mieszkaja w anglii