jak można takie coś zagazować..

Data: 2011-04-16 15:56:31
Autor: megrims
jak można takie coś zagazować..
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Data: 2011-04-16 15:46:52
Autor: to
jak można takie coś zagazować..
begin megrims
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-
C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe. ML55AMG
widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Czy profanacja to nie wiem, ale na pewno kiepska inwestycja, bo sprzedaje w kilka miesięcy po założeniu. Czyżby coś działało nie do końca jak należy? ;)

Data: 2011-04-16 17:52:06
Autor: Cavallino
jak można takie coś zagazować..
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4da9b9ec$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
begin megrims

[...]

naleĹźy? ;)

W Magene?
Bardziej dziwne byłoby gdyby wszystko działało jak należy.
Gaz tylko zwiększa prawdopodobieństwo kłopotów do granic pewności.

Data: 2011-04-16 17:59:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-16 17:52, Cavallino pisze:
[...]

Partacko założony gaz, powinieneś dodać.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-16 18:22:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ioceer$qft$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nie wiem, nie znam się, nie wnikam.
Dopóki gaz nie jest zakładany fabrycznie, zawsze jest szansa że coś nie wyjdzie - to jest właśnie ten problem.
Sąsiad który mnie namówił na gaz ma identyczny silnik (tyle że w Lagunie), zakładał w tym samym miejscu i on problemów nie ma, wręcz jest zachwycony działaniem.

Data: 2011-04-16 18:25:24
Autor: megrims
jak można takie coś zagazować..
W dniu 2011-04-16 18:22, Cavallino pisze:
(ciach)
Sąsiad który mnie namówił na gaz ma identyczny silnik (tyle że w
Lagunie)
(ciach)

Była Laguna 2.0 Turbo 224 KM?

Data: 2011-04-16 18:28:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iocfti$o06$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Identyczny jak ja miałem w Megane, a do tego pił mój przedpiszca.

Data: 2011-04-16 21:33:14
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4da9c24b$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Nie wiem, nie znam się, nie wnikam.
Dopóki gaz nie jest zakładany fabrycznie, zawsze jest szansa że coś nie wyjdzie - to jest właśnie ten problem.

jak zwykle pierdoły gadasz..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-17 08:18:07
Autor: Iglo
jak można takie coś zagazować..
Nie wiem, nie znam siÄ&#65533;, nie wnikam.

A to już udowodniłeś wiele razy. Niestety wnikasz. --

Data: 2011-04-17 16:48:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "Iglo" <fajnefele@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioe7nv$bto$1inews.gazeta.pl...
Nie wiem, nie znam siÄ&#65533;, nie wnikam.

A to już udowodniłeś wiele razy. Niestety wnikasz.

Nie wnikam, tylko stwierdzam fakty.
Jak gazownik coś może spieprzyć to trzeba to brać pod uwagę i nie można udawać, że to się nie zdarza.

Data: 2011-04-16 16:24:09
Autor: Papkin
megrims wrote:
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Masz jakies kompleksy? Widac nie bylo go stac na wywalanie kasy w bloto a moze taki mial kaprys a moze ekologiczny (ponoc taki ma byc gaz...). Chociaz jesli instalacja ma dopiero kilka miesiecy to jeszcze sie nie zwrocila a moze juz, kto wie.

Gaz jest lepszy od diesla po gwarancji. Padnie ci cos w systemie wtryskowym common rail i zaczynaja cie skubac. A koszty na gazie sa bardzo zblizone o ile nie taniej. Fakt ze 300-400km robisz (a wiekszym silnikiem jeszcze mniej) ale stacja jest co kilka kilometrow. Kazdy robi to co mu sie podoba a ty walisz teksty jakby przerobil mercedesa na dresowoz (niebieskie ledy, spojler jak lawka z praku itd). Pudzian ma kilka wozow na ktore pewnie nigdy nie zarobisz. Wiesz ze hummera ma na gaz? Czysta ekonomia, nie lubi widocznie wywalac kasy jak nie trzeba.

Wkurzasz ludzi w weekend? Mam nabite ok 110 000km na gazie , zero problemow innych niz zwykla eksploatacja (filtry gazu, raz listwa wtryskowa). A japa sie cieszy jak tankujesz na stacji ze hej. Sa silniki ktore z gazem sie nie lubia ale to chyba margines. Predzej zajezdze swoje auto niz gaz mi silnik jakims sposobem rozwali. Zero bledow typu "fault" czegokolwiek, mam kabelek i raz na jakis czas sprawdzam.

Data: 2011-04-16 15:40:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 16 Apr 2011 16:24:09 +0200, Papkin napisał(a):

Gaz jest lepszy od diesla po gwarancji. Padnie ci cos w systemie wtryskowym common rail i zaczynaja cie skubac. A koszty na gazie sa bardzo zblizone o ile

A jak auto kicha, gazownik mówi, że to silnik i trzeba jechać do mechanika,
mechanik, że gaz i żeby do gazownika, delikwent jeździ jak kot z pęcherzem
i płaci za niezrobioną robotę, to oczywiście już nie jest skubanie, co?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-04-17 00:39:29
Autor: DJ
[...]

Jedziesz na montaz do wlasciwej osoby. Ja sam jechalem prawie 300 km, zeby potem nie miec klopotow. Jak jest dobrze zrobione to zapominasz o gazie.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-17 00:39:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 17 Apr 2011 00:39:29 +0200, DJ napisał(a):

Jedziesz na montaz do wlasciwej osoby. Ja sam jechalem prawie 300 km, zeby potem nie miec klopotow. Jak jest dobrze zrobione to zapominasz o gazie.

Jak jedziesz serwisować diesla, to do właściwej osoby. Jak jest dobrze
zrobione to nie ma kłopotów.

Data: 2011-04-17 00:41:12
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iod5qq$hbm$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy do wróżki, żeby poprawnie przewidziała kto zamontuje tak, że akurat u Ciebie nie będzie kłopotów?

Data: 2011-04-17 08:42:37
Autor: kml

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4daa1b03$0$2445

Znaczy do wróżki, żeby poprawnie przewidziała kto zamontuje tak, że akurat u Ciebie nie będzie kłopotów?

To jest najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

kml

Data: 2011-04-17 16:47:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ioe24o$ph7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Najgłupszą było stwierdzenie, na które odpowiadałem.

Data: 2011-04-17 16:50:20
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4daafd8a$0$2497

To jest najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

Najgłupszą było stwierdzenie, na które odpowiadałem.

To jest 2 najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

kml

Data: 2011-04-17 17:14:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:

Najgłupszą było stwierdzenie, na które odpowiadałem.

To jest 2 najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

Zgadza się, Twoja pisanina jest drugą taką rzeczą.

Data: 2011-04-17 17:47:04
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dab03de$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wrzucisz mnie w końcu do KF czy nie?

kml

Data: 2011-04-17 17:54:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iof21i$4aq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo ponieważ?
Jeśli źle rozumiany honor branży gazowniczej jest dla Ciebie ważniejszy niż zdrowy rozsądek, to raczej ani mój problem, ani powód do plonkowania.

Data: 2011-04-17 18:18:44
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dab0d2d$0$2486

Bo ponieważ?
Jeśli źle rozumiany honor branży gazowniczej jest dla Ciebie ważniejszy niż zdrowy rozsądek, to raczej ani mój problem, ani powód do plonkowania.

TY miałeś problem z gazem. TY uważasz, że LPG to zło. TY uważasz, że wszyscy mają uważać jak TY. Znałem osoby z dobrą instalacją, która nie robiła problemów oraz takie, które miały ciągły problem.

DOBRY, sprawdzony na danej marce/modelu, zakład instalujący LPG i ilość problemów z instalacją jest minimalna.

Nie mam LPG, ale nie mam żadnych przeciwskazań aby takową sobie założyć natomiast staram się nie generalizować całej sprawy bazując wyłącznie na moim jednym negatywnym doświadczeniu.

kml

Data: 2011-04-17 18:27:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iof3st$apj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nieprawda.
Uważam, że instalacja zakładana poza siecią sprzedaży samochodu to duże ryzyko.
Do fabrycznej (albo takiej w które żaden dealer nie może uciec od naprawy) nie miałbym uwag.

TY uważasz, że wszyscy mają uważać jak TY.

Tym bardziej tak nie uważam.

Znałem osoby z dobrą instalacją, która nie robiła problemów oraz takie, które miały ciągły problem.

DOBRY, sprawdzony na danej marce/modelu, zakład instalujący LPG i ilość problemów z instalacją jest minimalna.

Przecież pisałem - taki zakład właśnie wybrałem, po wielu opiniach, w tym jednej z auta które widziałem na codzień, posiadającego identyczny silnik jak mój.
I zupełnie się to nie sprawdziło u mnie.

Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.

Data: 2011-04-17 18:39:12
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dab1500$0$2441

Nieprawda.
Uważam, że instalacja zakładana poza siecią sprzedaży samochodu to duże ryzyko.
Do fabrycznej (albo takiej w które żaden dealer nie może uciec od naprawy) nie miałbym uwag.

Masz świadomość tego, że "fabryczne" instalacje są zakładane przez firmy zewnętrzne bardzo często? Generalnie to nie bardzo chce mi się ciągnąć ten wątek, zwłaszcza w zakresie gwarancji dealera, która to gwarancja jest mocno weryfikowana w czasie kiedy dochodzi do naprawy.

TY uważasz, że wszyscy mają uważać jak TY.

Tym bardziej tak nie uważam.

Tia ;)

Przecież pisałem - taki zakład właśnie wybrałem, po wielu opiniach, w tym jednej z auta które widziałem na codzień, posiadającego identyczny silnik jak mój.
I zupełnie się to nie sprawdziło u mnie.

Miałeś zajebistego niefarta do kilku samochodów i odnoszę wrażenie, że ciągle to przeżywasz na nowo.

Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.

Jak dla mnie to wybór jak każdy inny. Trzeba uważać i tyle.

EOT.

kml

Data: 2011-04-17 23:36:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iof53a$en1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Normalnych części producent auta też sam nie wytwarza, a często i komponentów nie montuje do kupy.
Jak odpowiedzialność za to bierze np. Renault jako takie i naprawią to w każdym serwisie w Europie, zamiast stosować pingpong między serwisem samochodu i gazownikiem (przetestowałem to w praktyce), to nie mam nic naprzeciwko.

Generalnie to nie bardzo chce mi się ciągnąć ten wątek, zwłaszcza w zakresie gwarancji dealera, która to gwarancja jest mocno weryfikowana w czasie kiedy dochodzi do naprawy.

Nie chodzi mi o gwarancję pojedynczego dealera, tylko producenta.

Miałeś zajebistego niefarta do kilku samochodów

Kilku?
Raczej do jednego czy dwóch.
Przy ogólnej liczbie pod 20 to wcale nie tak dużo.
Awaryjności nastoletnich złomów tu nie wliczam, bo ona jest jakby w pakiecie przy takim wieku auta.

 i odnoszę wrażenie, że
ciągle to przeżywasz na nowo.

Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.

Jak dla mnie to wybór jak każdy inny. Trzeba uważać i tyle.

Problem w tym, że żadne uważanie nic nie da w kwestii pewności.
Co najwyżej liczyć na szczęście można.
A ja właśnie dlatego teraz mam diesla z gwarancją producenta na dużo lat, żeby nie liczyć na szczęście związane z gazowaniem benzyniaka.

Data: 2011-04-18 10:11:35
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dab5d48$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

poczytaj o "fabrycznych" instalacjach w Oplach czy Fiatach (już nie pamiętam), sprzed paru lat i zobacz kto montował, kiedy i kto brał za to odpowiedzialność.

Dla ułatwienia - załatwiał to dealer, montował jakiś tam zakład, ktory już tego nie robi (w sensie w ogole nie montuje LPG). Dealer odsyła do tej firmy, a firma nie istnieje.
Ot "fabryczna" instalacja.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-17 19:51:22
Autor: DJ
jak można takie coś zagazować..
Jedziesz na montaz do wlasciwej osoby.

Znaczy do wróżki, żeby poprawnie przewidziała kto zamontuje tak, że akurat u Ciebie nie będzie kłopotów?

Nie. Czytasz fora poswiecone LPG, fora poswiecone danej marce samochodu, znajdujesz osobe o ktorej sa same pozytywne opinie, potem jeszcze szukasz co mowi na temat tej osoby/warsztatu Google.  Jadac do tak wybranej osoby minimalizujesz ryzyko, ze cos pojdzie nie tak.
Niestety zwykle jest tak, ze ludzie jada tam gdzie najtaniej. Maja zamontowany szmelc i to jeszcze byle jak. Dopiero potem czytaja fora i jada do wlasciwej osoby, tora im doprowadza instalacje do ladu. Niestety czesto wymaga to tez wymiane elementow instalacji i w sumie kosztuje to wiecej niz porzadny montaz zrobiony od razu. Ale chytry traci dwa razy.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-17 23:36:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iof9ah$vks$1news.onet.pl...
[...]

No i zminimalizowałem.
Ale i tak poszło nie tak.
I co dalej?

Data: 2011-04-18 01:05:32
Autor: DJ
[...]

Wiec szukasz kolejnego polecanego zakladu i jedziesz w celu ogarniecia instalki.

Teraz napiszesz, ze dalej jest nie tak i co dalej.

Wiec od razu napisze. Robisz to samo i jedziesz do kolejnego polecanego.

A teraz mi znowu napiszesz, ze jest zle i zapytasz co dalej.

Jezeli kolejny polecany warszat nie jest w stanie ogarnac instalki to nie powinienes jezdzic wcale samochodem, bo z takim pechem jest to bardzo niebezpieczne.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-18 02:18:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iofrnj$a3p$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy co, mają za darmo pracować przy moim aucie, w którym instalka jest na gwarancji, ale naprawić ją musi ten kto montował?
Znajdź chętnych na wyręczanie kogoś kto za montaż skasował pieniądze.

Data: 2011-04-18 10:45:30
Autor: DJ
[...]

Nie za darmo. Niestety w wiekszosci musisz zaplacic za to, ze zle wybrales zaklad albo miales pecha.
Ale mozesz wybrac zaklad montujacy BRC lub jeden z zakladow partnerskich AC. Wtedy jedziesz do dowolnego warsztatu w sieci.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-21 18:01:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iogtn0$dd3$1news.onet.pl...
[...]

No i na to nie ma mojej zgody.

Data: 2011-04-18 15:50:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-18 02:18, Cavallino pisze:
[...]

Jedziesz tam gdzie zakładałeś i jak sobie nie radzą z obsługą gwarancyjną, to niech demontują instalację i ją sobie zabierają. Albo niech zwrócą część zapłaconej kwoty za twoją rezygnację z roszczeń odnośnie gwarancji/rękojmi.

Data: 2011-04-21 18:05:02
Autor: Cavallino
[...]

Dokładnie tak to postrzegam.
Problem w tym, że realizacja takich moich praw w praktyce to droga przez mękę (a czasem i przez sąd), a ja się męczyć nie lubię.

Data: 2011-04-18 02:23:26
Autor: Cavallino
[...]

Od razu dodam że u mnie padła centralka i listwa matrix, więc nieskorzystanie z gwarancji byłoby kretynizmem, a koszty duże.

Ponoć padły od niesprawnej cewki (faktycznie chyba była niesprawna, ale w stopniu który serwisowi samochodu nie dał tego zauważyć, z kolei na kompie gazownika to wychodziło), niemniej IMO elementy instalacji powinny być zabezpieczona przed uszkodzeniem tego typu.
Niemniej wymieniliśmy w ciemno metodą prób i błędów, bo nie było wiadomo czy to cewka i która.

Data: 2011-04-18 10:57:07
Autor: DJ
[...]

Po prostu miales troche pecha. Niestety czasem trafiaja sie takie nieco zakrecone przypadki. Zwykle jednak zdarzaja sie rzadko i dobry gazownik potrafi sobie z nimi poradzic. Wiekszosc problemow to zwykle partactwo przy montazu i/lub kiepskie elementy.
Dodam, ze montowalem gaz w 3 samochodach i zadnych problemow. Jeden kupilem juz z gazem i tam mialem problem, ale jak sie pozniej okazalo wynikal on z partactwa przy montazu. Problem byl podobnie zakrecony jak w Twoim przypadku. Poradzilem sobie z nim sam choc wymagalo to ode mnie troche czasu na rozeznanie tematu instalacji LPG.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-21 18:03:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iogucp$gh5$1news.onet.pl...
[...]

Ale przecież on sobie poradził, zdiagnozował problem prawidłowo, a centralka i listwa zostały wymienione na gwarancji.
Problem był w tym że padły od tej zepsutej cewki (najprawdopodobniej rzecz jasna), więc jest duża szansa że padłyby gdziekolwiek by nie były zakładane.
Moim zdaniem po prostu powinny mieć lepsze zabezpieczenia.
No i w tym ile się najeździłem na benzynie między gazownikiem a serwisem samochodu.

Data: 2011-04-18 06:35:13
Autor: Iglo
> [...]

> Nie. Czytasz fora poswiecone LPG, fora poswiecone danej marce samochodu, > znajdujesz osobe o ktorej sa same pozytywne opinie, potem jeszcze szukasz > co mowi na temat tej osoby/warsztatu Google.  Jadac do tak wybranej osoby > minimalizujesz ryzyko, ze cos pojdzie nie tak.

Nie zminimalizowaleś, bo widać tego nie umiesz. Gdybyś umiał to robić to nigdy
byś nie kupił Megane znając opinie o Renault. Ja byłem przeciwnikiem LPG do wejścia pod strzechy instalacji sekwencyjnego
wtrysku. Pół roku minęło od zakiełkowania pomysłu na oszczędności do
przejechania pierwszego kilometra na LPG. Owszem ,to paranoja żeby w
dzisiejszych czasach trzeba było zostać ekspertem od podzespołów instalacji,
czytać opinie o warsztatach wieczorami, a w końcu wybrać warsztat znajdujący
się po drugiej stronie miasta i jeszcze taki, w którym na przegląd czeka się
min 3 tygodnie. Te wszystkie niedogodności byłem w stanie ponieść IMO to się w
ogólnym rozrachunku opłaca. Nie odcierpisz teraz - będziesz się bujał potem.
Nie akceptujesz - szukasz innego rozwiązania. Każdy to musi sobie
przekalkulować indywidualnie. Nie ma drogi na skróty. Ci co chodzą na skróty
jęczą potem w internecie, że to czy tamto to zło.

Data: 2011-04-18 08:40:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Iglo" <fajnefele@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iogm31$s0$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Ale i tak poszło nie tak.
I co dalej?

Nie zminimalizowaleś, bo widać tego nie umiesz.

Zrobiłem dokładnie wszystko o czym pisał przedpiszca.
Więc to nie ja zawiodłem, tylko ten algorytm.

Gdybyś umiał to robić to nigdy
byś nie kupił Megane znając opinie o Renault.

Opinie o Megane I były bardzo dobre, nie przewidziałem tylko że tak się to zmieni w II.

Nie akceptujesz - szukasz innego rozwiązania. Każdy to musi sobie
przekalkulować indywidualnie.

O to chodzi, bycia ekspertem od LPG nie planuję, więc wolę rozwiązanie z gwarancją na CAŁOŚĆ samochodu.

Data: 2011-04-18 09:19:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dabdcc4$0$2439

Opinie o Megane I były bardzo dobre, nie przewidziałem tylko że tak się to zmieni w II.

Naczytałeś się opinii o danym samochodzie potem kupiłeś inny model i masz pretensje do całego świata, że to był badziew - LOL.

kml

Data: 2011-04-21 18:01:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iogom0$7u0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z Punto też tak zrobiłem i nie bardzo się zawiodłem.
Z kolei Alfa z ostatnich lat produkcji nijak nie była wzorem niezawodności.
Więc problem nie tu, gdzie go szukasz.

i masz pretensje do całego świata, że to był badziew - LOL.

Nie - mam pretensje do Renault że sprzedawali badziewie, do tego wykręcali się od jego serwisowania na gwarancji, o wymianie na model wolny od wad nie wspominając.

Data: 2011-04-18 09:04:25
Autor: Marcin Stankiewicz
jak można takie coś zagazować..
Dnia Sun, 17 Apr 2011 23:36:43 +0200, Cavallino na pl.misc.samochody
napisał(a):

No i zminimalizowałem.
Ale i tak poszło nie tak.

Taka karma majwyraźniej ... Wiesz - jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom.

I co dalej?

Idź się połóż i oczekuj na koniec świata :)

"Kiedy środki udają cele, wynikają stąd zawsze rzeczy jałowe."

Data: 2011-04-21 17:59:44
Autor: Cavallino
napisał(a):

No i zminimalizowałem.
Ale i tak poszło nie tak.

Taka karma majwyraźniej ... Wiesz - jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom.

Chyba że tak, bo ja żadnemu gazownikowi ani Francuzowi krzywdy nie zrobiłem.

I co dalej?

Idź się połóż i oczekuj na koniec świata :)

Wolę trzymać się z dala od grzebalców i bazować na rozwiązaniach fabrycznych.
Czy to chip, gaz, czy innej maści tuning.

Data: 2011-04-18 22:56:30
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-17 00:41, Cavallino pisze:
[...]

Na tej samej zasadzie można powiedzieć że kupowanie diesla to głupota - gdzie nie popatrzysz to się to psuje, nikt nie potrafi tego zdiagnozować, rozlatują się turbiny, wtryskiwacze, zapychają się FAPy czy inne DPFy, tryb awaryjny to dla wielu samochodów już tryb wręcz normalny, na mrozie nie odpala, w upale traci moc itp. itd.

To że większość tych samochodów to pewnie jakieś trupy, które przelatały już po pół miliona kilometrów przed cofnięciem licznika, to już zazwyczaj przemilczany "szczegół".
Po prostu klient koniecznie chciał zaoszczędzić, więc zdecydował się na używanego diesla, a oszczędzanie zaczął już wybierając oferty, kupując najtańsze co było licząc na bajkę o "dziadku Niemcu co jeździł tylko w niedziele do kościoła".

Cena dziadowskich oszczędności będzie podobna, niezależnie czy robi się je na etapie zakupu, modyfikacji czy nawet późniejszej eksploatacji samochodu. I w sumie nie tylko samochodu.

Data: 2011-04-19 19:49:11
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 18 Apr 2011 22:56:30 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

Dobrze, że moje Berlingo nie umie czytać ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2011-04-21 18:06:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4daca57e$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mniej więcej.
Dlatego ważniejszą sprawą przy zakupie następnego auta była gwarancja na nie.

Cena dziadowskich oszczędności będzie podobna, niezależnie czy robi się je na etapie zakupu, modyfikacji czy nawet późniejszej eksploatacji samochodu. I w sumie nie tylko samochodu.

Ale ja nie oszczędzałem, cena instalki była powyżej stanów średnich, właśnie dlatego że zakład sprawdzony i z dobrą opinią.

Data: 2011-04-16 17:53:26
Autor: megrims
W dniu 2011-04-16 16:24, Papkin pisze:
megrims wrote:
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Masz jakieś kompleksy? Widac nie bylo go stac na wywalanie kasy w bloto
Co do posądzenia mnie o kompleksy, to cieszę się, że każdy z nas jest
inny.

Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu,
to powinno go też stać na paliwo.

Temat gazu/nie_gazu był już pewnie setki razy wałkowany na pms, więc
ten wątek można zamknąć.

Data: 2011-04-16 16:27:17
Autor: to
jak można takie coś zagazować..
begin megrims
Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu, to
powinno go też stać na paliwo.

Ale z drugiej strony -- wolałbyś mieć 225 KM z gazem, czy powiedzmy jakiegoś diesla 120 KM? Koszt eksploatacji pewnie zbliżony...

No i po za tym nie przesadzajmy, to fajny i szybki kompakt, ale nie Ferrari. ;)

Data: 2011-04-16 22:55:12
Autor: Rychu
W dniu 2011-04-16 17:53, megrims pisze:
Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu,
to powinno go też stać na paliwo.

Jak kogoś stać na samochód to go powinno być stać na benzynę.
Co za różnica czy sportowy, czy rodzinny, czy wozidło robocze? :>

Oczywiście to ma taki sam sens, jak to co napisałeś, czyli nie
jest to nic innego, jak czyjeś wewnętrzne odczucie. Coś jak
stosunek do polityki, palenia, motocykli, itp. Co kto lubi...

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-16 16:32:48
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ioc76d$aj2$1usenet.news.interia.pl...
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

sam jestes profanacja, gazofobie :P

ps. no offence

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-16 16:41:31
Autor: P_ablo
[...]

Co tam takie popierdolko...

http://www.youtube.com/watch?v=smrPUbNpm4U

Jak widac mozna i nie jest to profanacja a czy ma sens...

--
Picasso

Data: 2011-04-16 17:09:51
Autor: Olo
W dniu 2011-04-16 16:41, P_ablo pisze:
[...]

oczywiście , że ma, a czemu nie?

Data: 2011-04-17 10:43:36
Autor: P_ablo
jak można takie coś zagazować..
Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:iocbg1$fks$1news.onet.pl...

oczywiście , że ma, a czemu nie?

Prog tolerancji u wlascicieli takich pojazdow jest w innym miejscu niz przecietnego uzytkownika dupowoza...
Koszt paliwa to tylko czesc ogolnych - niemalych - kosztow utrzymania takiej bryczki.  Jesli ktos zaakceptuje purtniecia na wolnych czy zapalajaca sie kontrolke "check" w zamian za uzyskane oszczednosci, to nie ma problemu.

--
Picasso

Data: 2011-04-16 16:54:37
Autor: newsy
jak można takie coś zagazować..
Jak to jak?? Wybierasz dobry warsztat, dobrą instalację, odstawiasz samochód do tegoż warsztatu, odbierasz za x dni, płacisz przy okazji i jest zagazowany - żadna filozofia.

Data: 2011-04-16 18:59:14
Autor: Excite
W dniu 2011-04-16 15:56, megrims pisze:
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html
Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Jak wybrał taką instalację że auto chodzi identycznie jak na benzynie to ja nie widzę problemu w tym że jeździ tanio. Choć wątpię w to przy uturbionym silniku i fakcie że sprzedaje od razu po założeniu lpg. Możliwe że z tych 225ps niewiele mu na lpg zostało.

Data: 2011-04-16 21:30:44
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Modyfikacja jak kaĹźda inna.
Niby dlaczego szeroko pojęty tuning silnika uchodzi za modyfikację "uświęcającą", a przerobienie na gaz to ma być "profanacja"?
Od strony technicznej sprawa prezentuje się podobnie, zarówno jeżeli chodzi o stopień skomplikowania i rozmaite efekty uboczne.

Kretynizmem natomiast jest system podatkowy który doprowadza do sytuacji gdzie żeby korzystać z niższej akcyzy trzeba sobie przerobić silnik.
Gdybyśmy jako państwo mieli jeszcze w tym jakiś interes (np. własne złoża), to byłoby zrozumiałe.
Ale AFAIK LPG w Polsce to taki sam produkt przeważania sprowadzanej ropy naftowej jak benzyna czy olej napędowy.

Data: 2011-04-16 23:07:26
Autor: Excite
[...]

Pewnie dlatego że tuning silnika daje pozytywne efekty a dołożenie lpg negatywne. Nie zawsze ale jednak często.

[...]

No niestety ktoś postanowił że LPG ma być najtańsze. Równie dobrze mógł tak samo ulgowo potraktować ON albo benzynę.

Data: 2011-04-16 23:35:44
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-16 23:07, Excite pisze:
[...]

Czyli dokładnie tak jak tuning.
W dodatku obecnie pewnie trudniej o kompetentnego tunera, ktĂłry nie narobi bigosu w silniku, niĹź o kompetentnego gazownika.

Ale AFAIK LPG w Polsce to taki sam produkt przewaĹźania sprowadzanej
ropy naftowej jak benzyna czy olej napędowy.

No niestety ktoś postanowił że LPG ma być najtańsze. Równie dobrze mógł
tak samo ulgowo potraktować ON albo benzynę.

Równie dobrze ustawodawca mógł potraktować tak np. białe samochody.
Ciekawe czy wtedy również biały hothatch byłby uważany za profanację, a przemalowanie samochodu na biało za wyraz ubóstwa.

Data: 2011-04-16 23:46:16
Autor: Excite
jak można takie coś zagazować..
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości
Czyli dokładnie tak jak tuning.

To co chyba masz na myśli to jednak nie jest tuning. Tuning to synonim poprawiania, ulepszania. Jak się zmienia ale nie ulepsza to nie ma tuningu.

W dodatku obecnie pewnie trudniej o kompetentnego tunera, ktĂłry nie narobi bigosu w silniku, niĹź o kompetentnego gazownika.

To zależy z usług jakich tunerów ktoś korzysta. Nie brakuje renomowanych firm które za nie małe pieniądzę robią dobrą robotę.

Równie dobrze ustawodawca mógł potraktować tak np. białe samochody.
Ciekawe czy wtedy również biały hothatch byłby uważany za profanację, a przemalowanie samochodu na biało za wyraz ubóstwa.

Tu nie o sam gaz jako paliwo chodzi tylko o niedoskonałości instalacji LPG oraz powszechne partactwo gazowników.

Data: 2011-04-17 00:41:23
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-16 23:46, Excite pisze:
[...]

Zamiarem oczywiście jest ulepszanie.
Tyle że często efekty są nieszczególne.

[...]

Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazownikĂłw.

Druga sprawa to użyty sprzęt - i tu tak samo przy modzeniu samochodów jak i gazowaniu można iść w taniochę która bankowo będzie powodowała kłopoty, albo iść w sprzęt droższy, ale lepszy, bardziej przewidywalny itp.

Jak ktoś nie będzie robił dziadowskich oszczędności, to ma bardzo duże prawdopodobieństwo że się uda wszystko zrobić dobrze i zgodnie z zamierzeniami.

Jak zaczynają się kombinacje żeby taniej, żeby mniej, żeby "na razie tak, a potem się zobaczy", to efekty najczęściej są kiepskie.

Zresztą powyższe działa nie tylko przy modyfikacjach ale i naprawach bieżących.

Data: 2011-04-17 13:38:18
Autor: Excite
W dniu 2011-04-17 00:41, Tomasz Pyra pisze:
Zamiarem oczywiście jest ulepszanie.
Tyle że często efekty są nieszczególne.

To co mylnie nazywa się tuningiem często jest tylko chęcią wyróżnienia się swojego auta. Czyli wiocha a nie tuning.

Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazowników.

Oj chyba jednak brakuje :)

Druga sprawa to użyty sprzęt - i tu tak samo przy modzeniu samochodów
jak i gazowaniu można iść w taniochę która bankowo będzie powodowała
kłopoty, albo iść w sprzęt droższy, ale lepszy, bardziej przewidywalny itp.

Ja nie mówię o najtańszych instalacjach podciśnieniowych i różnych rzemiosłach "antywybuchowych" tylko o wtrysku sekwencyjnym. Można wydać na IV gen nie mało pieniędzy a i tak będzie to do kitu chodzić. Mało kto decyduje się wydać >4000zł na najlepsze instalacje LPG, o czymś takim jak strojenie na hamowni to już w ogóle można zapomnieć.

Jak ktoś nie będzie robił dziadowskich oszczędności, to ma bardzo duże
prawdopodobieństwo że się uda wszystko zrobić dobrze i zgodnie z
zamierzeniami.

O ile tuning jest przeznaczony dla ludzi co mają nadmiar pieniędzy to LPG jest przeznaczone dla ludzi który mają tych pieniędzy za mało. A to nie idzie w parze z dobrym wyborem odpowiedniej instalacji bez względu na jej koszty. Po prostu takie jest założenie dla LPG że ma być tanio.

Data: 2011-04-18 20:44:27
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-17 13:38, Excite pisze:
[...]

Ale ja nie o tym mówię że ktoś sobie diody wprawia w spryskiwacze albo zakłada pierdzący wydech.
A o sytuacji kiedy sobie ktoś chce poprawiać osiągi silnika.
Doloty, turba, wałki, wydechy, programy - pomysł całkiem dobry.

I jak ktoś postanowi przyoszczędzić - czy to na sprzęcie, czy na osobie która modyfikacje będzie robić i stroić, to kończy się to pełną gamą najrozmaitszych problemów z silnikiem.

I tu z tuningiem jak z gazowaniem, bo to taka sama modyfikacja silnika.
Jeżeli to zrobi fachowiec, używając dobrego (czyli pewnie drogiego) sprzętu, to będzie dobrze - nawet lepiej niż fabryka, bo chociażby wszystko ładnie zestrojone pod ten konkretny egzemplarz.

Jak to zrobi jakiś paprak, albo użyty sprzęt będzie marny, to będą problemy.

Bo jak ktoś do nowoczesnego silnika który ma fafnaście rozmaitych czujników podłączy coś co wybiórczo jakieś tam czujniki emuluje, coś tam włączy, acoś wyłączy żeby ogłupić ECU, no to niech się nie dziwi że "ogłupione" ECU mu zaraz odpłaci cudami.

Zresztą tu sekret "lepszości" instalacji gazowych w nowych samochodach.
Zazwyczaj jest to dokładnie taka sama przeróbka, zlecana przez dealera, robiona przez lokalnego gazownika, albo i robiona własnymi siłami serwisu ASO, tylko że zrobiona po prostu dobrze, na porządnym sprzęcie, zgodnie ze sztuką, a nie cudowana żeby zaoszczędzić każdą możliwą stówkę.

Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazowników.

Oj chyba jednak brakuje :)

Tzn. jeżeli chodzi o współczesne silniki, to ogólnie brakuje ludzi którzy to ogarniają jako całość.
W jakichkolwiek serwisach.

[...]

No ale to już najczęściej klient sam sobie winien.
Gazownik (zakładając takiego który wie co robi) zawsze będzie namawiał klienta na lepszą instalacje, bo raz że to się łatwiej stroi, dwa że będzie z tym mniej problemów, trzy że gazownik też jest na marży i mu się opłaca.

Ale z drugiej strony stoi klient, którego do gazownika przywiało nie z nadmiaru pieniędzy, a raczej z powodu ich braku.
I tu działa "nasz klient, nasz pan" - klient sobie zażyczy instalacje LPG za 2000zł, to będzie miał instalacje za 2000zł.

Gazownik też mało który ma na tyle dużo klientów żeby go było stać takiemu powiedzieć żeby spadał, bo z taką instalacją będą jazdy i on się za druciarstwo nie bierze. Bo klient pójdzie do konkurencji i dostanie swoje LPG za 2000zł i będzie się woził z różnymi problemami.

A to wszystko co piszesz jest jak najbardziej dostępne i każdy rozsądny gazownik będzie po prostu klaskał uszami ze szczęścia jak przyjdzie klient, kupi odpowiedni komputer, odpowiedni osprzęt, zleci przyzwoite strojenie i za to wszystko zapłaci.

Data: 2011-04-16 22:30:35
Autor: Michał
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Nie ;) jak do Laguny, Safrana, Latitude i Vel Satisa można to tu tym bardziej :)

Czy to ten sam silnik 2.0 Turbo co był w Avantime ?

a tak w ogóle to czy te Meganki RS jako tako wiedzą co to zakręt,
tz. skręci jak większe modele czy poleci na wprost lub obróci ?
4x4 to to jest ?

Pozdrawiam!

Data: 2011-04-17 00:50:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-17 00:30,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaş w salonach Porsche ludzie pytaj� o instalacje gazowe.
ML55AMG widzia�em ju̟ zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Nie ;) jak do Laguny, Safrana, Latitude i Vel Satisa moĹźna to tu tym
[...]

Te Meganki to najszybsze FWD na Ringu. Łoją Fokę RS, mocniejszą o ~70KM.
Ale nie kupuj, bo i tak popsujesz. :P

Data: 2011-04-17 13:25:19
Autor: Michał
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):

> [...]
> 4x4 to to jest ?

Te Meganki to najszybsze FWD na Ringu. Łoją Fokę RS, mocniejszą o ~70KM.

Nie popsuje ! ostatnio "popsułem" takie pudełko z dużą ilością rurek i kabelków co sterowało hamulcami i jakimiś siłami, ABSem itp... się z niego płyn wylał i waliło błędami oraz bardo słabo hamowało pneumatycznie.

Ok, do rzeczy:

http://www.youtube.com/watch?v=ata58elRIMY
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM
http://www.youtube.com/watch?v=gcitDiRRQmc

faktycznie chyba jedno z najszybszych renault od 0 do 100 :)
safrane3.0biturbo pobite na odcinku 50...230km/h o 4sek
velsatis3.5 20..130km/h o 1 sekundę... aż kusi żeby nagrać film 0..260km/h :)

ale ciekawe czy skręca ;)

Pozdrawiam.

Data: 2011-04-17 16:23:18
Autor: kml

http://tiny.pl/hdrkg

Data: 2011-04-17 16:31:59
Autor: Michał
jak można takie coś zagazować..
kml <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
http://tiny.pl/hdrkg

Co?

Data: 2011-04-17 00:42:59
Autor: DJ
[...]

Nie jak mozna takie cos zagazowac tylko jak kupic?
Paskudne to jak nie wiem, a i tanie tez nie jest.

DJ

Data: 2011-04-17 11:50:55
Autor: Adam Szewczak
[...]

No coz, jak ktos ma fantazje to czemu nie.

Ale przecie nowego mercedesa zagazowanego mozesz kupic w salonie, E klasa
NGT. Smieszne koszty eksploatacji, prawie nic nie zajmuje miejsca w
samochodzie.
Nowy Touran EcoFuel, Sharan EcoFuel.

Ja jezdzilem roznymi samochodami, ale tylko jednego mialem zagazowanego.
Suma sumarun na koniec zywota sie dziura w tloku zrobila.

Obecnie jak bede cos kupowac to albo CNG, albo jakiegos diesla wolnossacego
zeby na Bio jezdzil.

PZDr
Adam

Data: 2011-04-17 15:27:33
Autor: MarcinJM
jak można takie coś zagazować..
W dniu 2011-04-17 11:50, Adam Szewczak pisze:
Adam

Adamie, ja sie niesmialo przypominam. To juz poltora roku.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-04-17 11:53:08
Autor: ptaszyna

UĹźytkownik "megrims"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ioc76d$aj2$1@usenet.news.interia.pl...

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Nie to nie profanacja, LPG jest takim samym paliwem jak PB tylko tanszym.
Zauwaz coraz wiecej producentow zaczyna oferowac nowe samochody z gazem.

Jest za!

--
Serdecznie pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-04-17 19:55:44
Autor: DJ
[...]

Zwykle jak cos jest drozsze to jest lepsze. W tym przypadku mamy do czynienia z wyjatkiem potwierdzajacym ta regule. LPG nie tylko, ze jest tanszym to jeszcze lepszym od benzyny.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-17 22:27:32
Autor: Excite
[...]

To teraz porównaj precyzję i niezawodność wtryskiwaczy benzynowych od pseudo-wtryskiwaczy gazowych (czyt. elektrozaworów). Co z tego że paliwo dobre jak instalacje do tego paliwa są prymitywne.

Data: 2011-04-17 23:30:41
Autor: DJ
[...]

Nie jest wcale tak najgorzej. Sa np. wtryskiwacze gazowe skonstruowane podobnie jak benzynowe. Mozna obecnie kupic juz naprawde niezle wtryskiwacze, ktore sa i dosc niezawodne i wystarczajaco precyzyjne.
Tyle tylko, ze wiekszosc osob chce jak najtaniej i montuje np. Valteki, a potem narzeka, ze sie zapala np. "Check Engine". Niestety nie ma dobrze i tanio.

Pozdrawiam

DJ

Data: 2011-04-18 14:56:13
Autor: Excite
W dniu 2011-04-17 23:30, DJ pisze:
Tyle tylko, ze wiekszosc osob chce jak najtaniej i montuje np. Valteki, a
potem narzeka, ze sie zapala np. "Check Engine". Niestety nie ma dobrze i
tanio.

Co my tu będziemy fantazjować o najdroższych instalacjach LPG jak nadal bardzo popularne jest montowanie zwykłych podciśnieniówek na mikserach do praktycznie każdego typu silnika. Sekwencja nawet najtańsza to już jest w polskich realiach wypas a te najdroższe oparte na prawdziwych wtryskiwaczach można traktować jako wyjątkowo rzadko spotykane unikaty.

Data: 2011-04-18 11:22:48
Autor: Kamil
On 16/04/2011 14:56, megrims wrote:
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Głupek profanuje i jeszcze wygrywa, no jak on śmie!

http://www.btcc.net/html/generalnews_detail.php?id=1906

Szkoda że PMSu nie czyta, dowiedziałby się od ekspertów w Astrach 1.6, że LPG to profanacja!

Kamil

jak można takie coś zagazować..