jak można takie coś zagazować..

Data: 2011-04-16 22:30:35
Autor: Michał
jak można takie coś zagazować..
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Nie ;) jak do Laguny, Safrana, Latitude i Vel Satisa można to tu tym bardziej :)

Czy to ten sam silnik 2.0 Turbo co był w Avantime ?

a tak w ogóle to czy te Meganki RS jako tako wiedzą co to zakręt,
tz. skręci jak większe modele czy poleci na wprost lub obróci ?
4x4 to to jest ?

Pozdrawiam!

Data: 2011-04-17 00:50:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-17 00:30,  Michał pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225ps-gaz-C18375179.html

Chociaş w salonach Porsche ludzie pytaj� o instalacje gazowe.
ML55AMG widzia�em ju̟ zagazowanego. Czy to nie profanacja?

Nie ;) jak do Laguny, Safrana, Latitude i Vel Satisa moĹźna to tu tym
[...]

Te Meganki to najszybsze FWD na Ringu. Łoją Fokę RS, mocniejszą o ~70KM.
Ale nie kupuj, bo i tak popsujesz. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-17 13:25:19
Autor: Michał
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):

> [...]
> 4x4 to to jest ?

Te Meganki to najszybsze FWD na Ringu. Łoją Fokę RS, mocniejszą o ~70KM.

Nie popsuje ! ostatnio "popsułem" takie pudełko z dużą ilością rurek i kabelków co sterowało hamulcami i jakimiś siłami, ABSem itp... się z niego płyn wylał i waliło błędami oraz bardo słabo hamowało pneumatycznie.

Ok, do rzeczy:

http://www.youtube.com/watch?v=ata58elRIMY
http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM
http://www.youtube.com/watch?v=gcitDiRRQmc

faktycznie chyba jedno z najszybszych renault od 0 do 100 :)
safrane3.0biturbo pobite na odcinku 50...230km/h o 4sek
velsatis3.5 20..130km/h o 1 sekundę... aż kusi żeby nagrać film 0..260km/h :)

ale ciekawe czy skręca ;)

Pozdrawiam.

Data: 2011-04-17 16:23:18
Autor: kml