jak naj艂atwiej wyrwa膰 chwasta?

Data: 2013-04-25 23:49:58
Autor: Yakhub
jak naj艂atwiej wyrwa膰 chwasta?
W li艣cie datowanym 25 kwietnia 2013 (23:38:13) napisano:

Znajomy pedofil chcia艂 pom贸c mojej dziesi臋cioletniej c贸rce. Na prowadzonym przez niego portalu zamie艣ci艂 jej zdj臋cie z apelem do ziomk贸w i pro艣b膮, by wp艂acali pieni膮偶ki na ten s艂uszny cel.
Odzew by艂 spory. Zgromadzono kwot臋 kt贸ra po czw贸rkro膰 przekroczy艂a koszt
pi臋cioletniego leczenia i rehabilitacji mojej c贸rki. Do tego znajomy zaoferowa艂 si臋, 偶e nadwy偶k臋 mog膮 przekaza膰 mi za plecami Fiskusa.

W zwi膮zku z tym mam pytanie: jak go艣cia uziemi膰? Podkablowa膰 za propagowanie pedofilskich tre艣ci, czy pr贸b臋 uszczuplenia bud偶etu pa艅stwa?

Przeczytaj jeszcze raz w艂asnego posta, i napisz ponownie. Bo na razie,
to ja z niego nic nie rozumiem...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub