jak najlepiej oznaczyć moto

Data: 2009-05-07 09:50:52
Autor: newrom
jak najlepiej oznaczyć moto
On Thu, 7 May 2009 09:30:19 +0200, "Darek Mroz"
<DArek.Mroz_DIVER@wp.pl> wrote:

Witam,
Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb.

zescie se w Lednicy ladne logo wyjebali!

Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.
Czy ktoś testował inne pomysły?

zrobic ja z migajacych diodek, albo lepiej z cyrkonii bo diodjki sa
illegal.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-07 09:59:44
Autor: Darek Mroz
jak najlepiej oznaczyć moto
zrobic ja z migajacych diodek, albo lepiej z cyrkonii bo diodjki sa
illegal.

Myślałem o diodach, z automatycznym włłacznikiem przy hamulcu postojowym. W ruchu niechiałbym migać

DM

jak najlepiej oznaczyć moto