jak najszybciej pokonac trase w-wa - koszalin

Data: 2009-09-13 13:46:42
Autor: Artur
jak najszybciej pokonac trase w-wa - koszalin
witam,

ktoredy jechac z wawy do koszalina zeby nie utknac na jakichs remontach czy objazdach?
wyjazd jutro ok 5-6 rano

dzieki

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Data: 2009-09-13 21:56:12
Autor: Artur
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h8j10j$5ka$1achot.icm.edu.pl...
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> Witaj. Jechaliśmy w połowie sierpnia i zajęło nam to ok 7h.
> Jechaliśmy +10 km/h na ograniczeniach i 110-120 poza nimi.
> Koło Sierpca podobno są wahadła, więc jechaliśmy przez Rypin, > Golub-Dobrzyń, Chełmża.
>
> Tuchola, Chojnice, Człuchów, Reczenica, Biały Bór, Koszalin lubią
> suszyć.

A i jeszcze. Pomiędzy Bobolicami a Koszalinem jest kilka wahadeł.
Da się objechać jadąc na zachód od głównej drogi.

dzieki, wlasnie tak planuje jechac...

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Data: 2009-09-14 07:08:49
Autor: mz
jak najszybciej pokonac trase w-wa - koszalin
i nie jedz te 110 120 km/h bo tacy juz tam latem jechali. Teraz cała rodzina nie żyje

Data: 2009-09-14 13:06:46
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
mz pisze:
i nie jedz te 110 120 km/h bo tacy juz tam latem jechali. Teraz cała rodzina nie żyje

Nie przesadzasz zbytnio? Rozwalić się i stracić życie można przy dowolnej prędkości. 110/120 licznikowe, czyli 100/110 realnej prędkości
to poza obszarem zabudowanym nie jest zbrodnia ani wariactwo drogowe. Jeżeli warunki pozwalają, znaczy niewielki ruch, dobra droga i widoczność - można jechać.

Swoją drogą odnieśliśmy wrażenie, że byliśmy jednymi z wolniejszych użytkowników drogi. Ilość samochodów jadących pewnie po 150 km/h
była przerażająca.

I na koniec. Jakby się zdarzył misiak z suszarką, to by mnie przykosił
od 50 do 100 zł. Znaczy według policji wykroczenie nie jest aż takie poważne, jak jechanie + 50 ;-)

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-09-15 08:52:51
Autor: mz
jak najszybciej pokonac trase w-wa - koszalin

I na koniec. Jakby się zdarzył misiak z suszarką, to by mnie przykosił
od 50 do 100 zł. Znaczy według policji wykroczenie nie jest aż takie poważne, jak jechanie + 50 ;-)

Z tego co wiem to w naszym kraju jest max 90 km/h poza obszarem zabudowanym. Mówisz, że jak ci misiak wyskoczy hm a co jak ci dziecko, sarna lub innew auto wyskoczy ? Ci co jechali i tam zgineli myśleli ze przejdą w miare prosty zakręt, ślisko nie było ino zakręt okazał sie kiepsko wyprofilowany i przy 90 - 100 jeszcze trzyma ale powyżej wywala auta. Tamci o tym nie wiedzieli, nikt o tym nie wiedział bo do tego doszła komisja po wypadku.
Cóż lepiej w kraju tym postawic ograniczenie do 70 niż przebudowac skrzyzowanie

jak najszybciej pokonac trase w-wa - koszalin