jak najtaniej PayPal płatność dolarami

Data: 2012-08-09 14:53:42
Autor:
jak najtaniej PayPal płatność dolarami
hej

Czeka mnie kilka zakupów za które płacić mam PayPal w $.
Jak to zrobić aby zminimalizować koszta przewalutowań itp
i w miarę bezpiecznie (KK to bym chyba nie chciał podpinać).

Data: 2012-08-09 10:58:16
Autor: witek
muster22.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
hej

Czeka mnie kilka zakupów za które płacić mam PayPal w $.
Jak to zrobić aby zminimalizować koszta przewalutowań itp
i w miarę bezpiecznie (KK to bym chyba nie chciał podpinać).

najlepiej to zrobic jak to powinno byc zrobione.
zalozyc konto na paypal podpiac konto, albo karte. zaplacic.

twoj czas zmarnowany na szukaniu jak zaoszczedzic 5 zl jest wiecej wart niz to 5 zl.

Data: 2012-08-09 18:48:57
Autor:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
> [...]

zalozyc konto na paypal podpiac konto, albo karte. zaplacic.

twoj czas zmarnowany na szukaniu jak zaoszczedzic 5 zl jest wiecej wart niz to 5 zl.

dlatego pytam, by go zmarnować jak najmniej ;)

przy 500$ też tylko 5 pln ? obawiam się, że więcej

Data: 2012-08-09 22:30:27
Autor: krzysztofsf
On 9 Sie, 20:48, " " <muster22.WYT...@gazeta.pl> wrote:
witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisa (a):

> najlepiej to zrobic jak to powinno byc zrobione.
> zalozyc konto na paypal podpiac konto, albo karte. zaplacic.

> twoj czas zmarnowany na szukaniu jak zaoszczedzic 5 zl jest wiecej wart
> niz to 5 zl.

dlatego pytam, by go zmarnowa jak najmniej ;)

przy 500$ te tylko 5 pln ? obawiam si , e wi cej

Najtaniej to wyrobic sobie najtansza KK Polbanku z niskim limitem,
podpiac do Pay Pal  i ustawic na platnosc z KK w USD (to juz trzeba
sie naszukac w opcjach Pay Pal - bardzo zaszyte jest to miejsce, gdzie
ustawia sie ta opcje dla danej karty - domyslnie jest w zlotowkach).
KK Polbanku daja najlepsze przeliczniki.

Data: 2012-08-10 10:46:44
Autor:
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
[...]

porównywalne przelicznik jak karta $ i kupowanie waluty w iternetowych kantorach ?

Da się zmieniać online limity w polbank na tranazakcje internetowe ?

Data: 2012-08-13 00:30:33
Autor: krzysztofsf
On 10 Sie, 12:46, " " <muster22.WYT...@gazeta.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> napisa (a):

> [...]
> ustawia sie ta opcje dla danej karty - domyslnie jest w zlotowkach).
> KK Polbanku daja najlepsze przeliczniki.

por wnywalne przelicznik jak karta $ i kupowanie waluty w iternetowych
kantorach ?

Porownaj sobie dla kursu visa na biezaco.
http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx

Da si zmienia online limity w polbank na tranazakcje internetowe ?

Nie.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

jak najtaniej PayPal płatność dolarami