jak najtaniej kupić waluty?

Data: 2021-03-30 20:48:49
Autor: Piotr Gałka
jak najtaniej kupić waluty?
W dniu 2021-03-30 o 20:43, ToMasz pisze:
witam
jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w banku na euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce?
Wypłata w banku złotówek i wycieczka do najbliższego kantoru jest oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach (10 tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie znikoma?
Pozdrawiam
ToMasz

Kilka lat temu kupione w Alior Kantorze Euro wypłaciłem w Oddziale Aliora. Ale podobno oddziały znikają w szybkim tempie.

Do konta w Citi z definicji dołożyli kantor. Ale nie sprawdfzałem czy da się wypłacić - przypuszczam, że tak.
P.G.

Data: 2021-03-30 22:45:45
Autor: Robert_DF
jak najtaniej kupić waluty?
W dniu 30.03.2021 o 20:48, Piotr Gałka pisze:

Do konta w Citi z definicji dołożyli kantor. Ale nie sprawdfzałem czy da się wypłacić - przypuszczam, że tak.
P.G.

citi ma nawet walutowe wpłatomaty i bankomaty więc możesz tam wpłacić PLN i wypłacić walutę w maszynie

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2021-03-31 15:37:42
[...]