jak najtaniej kupić waluty?

Data: 2021-03-31 13:26:46
Autor: J.F.
jak najtaniej kupić waluty?
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s3vrfn$tg5$1@dont-email.me...
jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w banku na euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce?
Wypłata w banku złotówek i wycieczka do najbliższego kantoru jest oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach (10 tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie znikoma?

We wroclawiu jest taki jeden kantor Cent
https://www.centkantor.pl/

kursy wydaja sie niewiarygodne, ale ja patrze na kolejke ... chyba naprawde takie sa

A jak nie w takim kantorze -
http://kantor.aliorbank.pl/
odbior banknotow w oddziale.

No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.

J.

Data: 2021-03-31 17:41:29
Autor: Krzysztof Halasa
jak najtaniej kupić waluty?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w
banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.

Albo założyć w takim, w którym będzie to zero.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2021-03-31 09:04:56
Autor: Dawid Rutkowski
jak najtaniej kupić waluty?
środa, 31 marca 2021 o 17:41:31 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):
"J.F." <jfox_x...@poczta.onet.pl> writes: > No i np walutomat.pl, cinkciarz.pl, tylko musisz miec konto walutowe w > banku i sprawdzic ile cie bedzie wyplata kosztowala.
Albo założyć w takim, w którym będzie to zero.

A jakie znasz, w którym jest zero?
Oprócz tego dobrze by było, gdyby to zero nie było np. tylko dla kont, które sporo miesięcznie kosztują za prowadzenie.

Data: 2021-03-31 18:29:49
Autor: J.F.
jak najtaniej kupić waluty?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cae17320-1ddf-4043-b1e8-9183b65ad390n@googlegroups.com...
> [...]

Oprócz tego dobrze by było, gdyby to zero nie było np. tylko dla kont, które sporo miesięcznie kosztują za prowadzenie.

https://www.walutomat.pl/banki/

Do dokladnego sprawdzenia:
Alior,
BNP
Santander,
Ing,
Millenium,
PKO
Pekao

J.

Data: 2021-04-02 03:14:45
Autor: witrak()
jak najtaniej kupić waluty?
On Wednesday, March 31, 2021 at 1:26:48 PM UTC+2, J.F. wrote:
> [...]
>jak najkorzystniej, najprościej, zamienić złotówki na koncie w banku >na euro/dolary/funty w postaci banknotów w ręce? >Wypłata w banku złotówek i wycieczka do najbliższego kantoru jest >oczywistym rozwiązaniem, ale obawiam się ze przy większych kwotach >(10 tyś zł) może być mało opłacalne. a może się mylę i różnica będzie >znikoma?

W Krakowie jest taki: https://www.baksy.pl/

witrak()

jak najtaniej kupić waluty?