jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?

Data: 2013-07-26 11:53:51
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
z pewnych powodów potrzebuję aby na IzzyKoncie pojawiła się
ujemna kwota dostępnych środków (przy czym ta kwota powinna
być jak najmniejsza optymalnie 0,01) próbowałem już kiedyś skutecznie zrobić przelew podatkowy
do tzw. "innego organu podatkowego" podając jako dane tegoż
organu swoje konto w innym banku. Bank pobrał opłatę 1,00zł
a że na koncie było zero, więc powstała opłata zawieszona.
Jest sukces, ale nieco drogo.

dzisiaj wymyśliłem że zamówie najtańszy pakiet powiadomień sms
wskazałem izzykonto jako rachunek do obciążania, ustawiłem że
system ma powiadamiać mnie o wpływach powyżej 0,18zł po czym
przelałem 0,19 (licząc że system pobierze opłatę 0,20 i dokona
powstania "zawieszenia" na kwotę 0,01 zł

niestety, sms z informacją nie przychodzi! Co robię źle?!

Data: 2013-07-26 12:22:07
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
istota problemu: jak slutecznie doprowadzić do pobrania przez mBank opłaty niższej niż 1zł, np. opłaty 0,20z?!

Data: 2013-07-27 02:51:54
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
W dniu piątek, 26 lipca 2013 21:22:07 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
istota problemu: jak skutecznie doprowadzić do pobrania przez mBank opłaty niższej niż 1zł, np. opłaty 0,20z?!

metodę znalazłem, ale mam teraz saldo ujemne 0,01zł

czy jednak wątpliwość, czy mBank nie będzie mnie teraz _odpłatnie_
wzywać do uregulowania "długu" i naliczać sobie opłaty za wezwania?

Data: 2013-07-27 02:57:47
Autor: Kris
W dniu sobota, 27 lipca 2013 11:51:54 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
czy jednak wątpliwość, czy mBank nie będzie mnie teraz _odpłatnie_

wzywać do uregulowania "długu" i naliczać sobie opłaty za wezwania?
Zerknij w TOiP i życie stanie sie prostsze;)

Data: 2013-07-27 03:20:34
Autor: Sebastian
W dniu sobota, 27 lipca 2013 11:57:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W dniu sobota, 27 lipca 2013 11:51:54 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

> czy jednak wątpliwość, czy mBank nie będzie mnie teraz _odpłatnie_

Zerknij w TOiP i życie stanie sie prostsze;)

pytam o praktykę, większość banków nie wysyła wezwań za 0,01zł,
dlatego zainteresowała mnie praktyka mBAnku

Data: 2013-07-27 13:07:50
Autor: J.F.
Dnia Sat, 27 Jul 2013 03:20:34 -0700 (PDT), Sebastian napisał(a):
[...]

Ale co - masz taka wielka ochote dostac wezwanie, czy testujesz
naliczanie odsetek ?

J.

Data: 2013-07-27 04:21:31
Autor: Sebastian
W dniu sobota, 27 lipca 2013 13:07:50 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> dlatego zainteresowała mnie praktyka mBAnku

Ale co - masz taka wielka ochote dostac wezwanie, czy testujesz

naliczanie odsetek ?

J.

ani jedno ani drugie - chcę mieć rachunek z saldem ujemnym
i hodować to saldo ujemne miesiącami :) najlepiej bez upomnień

Data: 2013-07-27 15:23:11
Autor: MarekZ
Użytkownik "Sebastian"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ff9cad37-558b-4310-b894-67b35e7c3138@googlegroups.com...

ani jedno ani drugie - chcę mieć rachunek z saldem ujemnym
i hodować to saldo ujemne miesiącami :) najlepiej bez upomnień

Ale zawieszenie w mBanku nie generuje salda ujemnego. Generuje ujemną wartość środków dostępnych, ale nie salda.

Data: 2013-07-27 08:11:57
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
Ale zawieszenie w mBanku nie generuje salda ujemnego. Generuje ujemną wartość środków dostępnych, ale nie salda.

wyraziłem sie nieprecyzyjnie - optymalna byłaby ujemna wartość
środków dostępnych 0,01

jeżeli jednak przy zastosowanej metodzie saldo wyniesie -0,01zł, ale nie będą naliczone żadne dodatkowe oplaty za wezwania do zapłaty,
to taki układ także mnie zadowala.

Data: 2013-07-28 14:31:30
Autor: oszczedny
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
zaintrygowales mnie. czy mozesz powiedziec dlaczego takiego stanu potrzebujesz?
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2013-07-28 11:17:28
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
zaintrygowales mnie. czy mozesz powiedziec dlaczego takiego stanu potrzebujesz?

to na razie tajemnica.

Data: 2013-07-28 20:44:46
Autor: tyran
On 2013-07-28 20:17, Sebastian wrote:
zaintrygowales mnie.
czy mozesz powiedziec dlaczego takiego stanu potrzebujesz?

to na razie tajemnica.

otworzy milion kont i bedzie z tego zyl ;)

--
tyran

Data: 2013-07-28 14:28:28
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
a na czym polegałoby czerpanie zysku z tego że ma sie 10.000zł długu?

Data: 2013-07-30 01:52:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wygenerowaa "oplate zawieszona" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?

"tyran" kt3oqo$scv$1@speranza.aioe.org

otworzy milion kont i bedzie z tego zyl ;)

Rok ma 8766 godzin?
8766*3600=31 557 600 [sekund]

Jeśli jedno konto zakładasz w 30 sekundy -- zajmuje Ci to rok. :)
Praca za 10 tysięcy rocznie?... 24 na 7? ;) 24 godziny na dobę
i 7 dni w tygodniu... IMO podpada pod kryminał. ;) Płaca minimalna
jest wyższa. ;) Jeśli pracujesz 8 godzin na dobę i masz święta,
soboty oraz niedziele, to już spadasz do 2000 pln na rok?...

Tyle tanieje miesięcznie średniej wielkości mieszkanie w Białymstoku. ;)
[ale choć tanieje, podatki od nieruchomości rosną...]

Data: 2013-07-29 12:42:35
Autor: oszczedny
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
a moze z karta debetowa? jesli mozesz to zblizeniowo i offline to moze przejdzie.
swoja droga nadal nie wiem do czego to potrzebne...kiedy ta tajemnica przestanie byc tajemnica? ;)
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2013-07-29 12:50:46
Autor: cef
oszczedny wrote:

swoja droga nadal nie wiem do czego to potrzebne...kiedy ta tajemnica
przestanie byc tajemnica? ;)

Normalnie. Robisz ze sto tysięcy bezpłatnego debetu i
 te kwotę umieszczasz gdzieś na parę procent. :-)

Data: 2013-07-29 13:25:35
Autor: oszczedny
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
nie sadzisz, ze naklad pracy i jego koszt przewyzsza zysk z tej operacji?
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2013-07-29 17:17:30
Autor: cef
oszczedny wrote:
nie sadzisz, ze naklad pracy i jego koszt przewyzsza zysk z tej
operacji? pozdrawiam
oszczedny

A kto by to na piechotę uruchamiał.
Pewnie jakiś skrypt robi zakłąda te rachunki i debety robi :-)

Data: 2013-07-29 18:18:15
Autor: oszczedny
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
rozumiem, ze masz taki skrypt a jak nie masz to rozumiem, ze koszt zakupu lub tez czasu napisania wliczyles?
pozdrawiam
oszczedny

Data: 2013-07-29 19:33:53
Autor: cef
oszczedny wrote:
rozumiem, ze masz taki skrypt a jak nie masz to rozumiem, ze koszt
zakupu lub tez czasu napisania wliczyles?

Jak już doszliśmy tak daleko, to odpowiem też żartem:
taki skrypt napisze byle student  za dwa piwa.

Data: 2013-07-29 21:19:49
Autor: oszczedny
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
studenci sie teraz bardziej cenia. dzisaj nawet czytalem, ze troche spuscili
powietrze i za pierwsza prace chca jedynie 3k ;)
pozdrawiam
oszczedny...ktory nadal nie wie do czego ma ten -1 grosz sluzyc...

Data: 2013-07-30 01:42:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?

"cef" 51f6490a$0$1454$65785112@news.neostrada.pl

swoja droga nadal nie wiem do czego to potrzebne...kiedy ta tajemnica
przestanie byc tajemnica? ;)

Normalnie. Robisz ze sto tysięcy bezpłatnego debetu i
te kwotę umieszczasz gdzieś na parę procent. :-)

100 tysięcy i 5% -- czyli 40 pln rocznie po oVincentowaniu?...
A jak długo pożyje taki grosz? Może za parę miesięcy bank coś
wykombinuje? Wezwie do zwrócenia?...

Data: 2013-07-29 16:17:44
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-07-29, oszczedny <oszczedny@polska.pl> wrote:

a moze z karta debetowa? jesli mozesz to zblizeniowo i offline to moze przejdzie.

A to się nie kwalifikuje wtedy jako niedozwolony debet?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-07-29 02:42:49
Autor: Sebastian
[...]

przy obecnej TOiP ten sposób nie zadziała :(

Data: 2013-07-29 02:56:22
Autor: Sebastian
[...]

nadal nie wiem, co zrobiłem źle, ale wymyśliłem korektę ww. sposobu
zamówiłem powiadomienie o poprawnym zalogowaniu do internetowego
kanału dostępu, dostałem sms, który zminusował konto i wyłączyłem
opcję powiadomień sms-owych. Na koncie było 0,19 jest - 0,01zł

jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?