jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?

Data: 2013-07-29 02:56:22
Autor: Sebastian
jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?
dzisiaj wymyśliłem że zamówie najtańszy pakiet powiadomień sms
wskazałem izzykonto jako rachunek do obciążania, ustawiłem że
system ma powiadamiać mnie o wpływach powyżej 0,18zł po czym
przelałem 0,19 (licząc że system pobierze opłatę 0,20 i dokona
powstania "zawieszenia" na kwotę 0,01 zł

niestety, sms z informacją nie przychodzi! Co robię źle?!

nadal nie wiem, co zrobiłem źle, ale wymyśliłem korektę ww. sposobu
zamówiłem powiadomienie o poprawnym zalogowaniu do internetowego
kanału dostępu, dostałem sms, który zminusował konto i wyłączyłem
opcję powiadomień sms-owych. Na koncie było 0,19 jest - 0,01zł

jak najtaniej wygenerować "opłatę zawieszoną" 0,01 na IzzyKoncie w mBanku?