jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?

Data: 2009-08-26 22:22:49
Autor: MK
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
Użytkownik <kredytywkarpaczu1@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.0000039d.4a9598a6newsgate.onet.pl...
w tytule wątku nie ma pomyłki. planuję dokonanie stu
tysięcy przelewów (CHYBA wymyśliłem sposób na ulepszenie
pomysłu Leszka) ALE zastanawiam się jak najtaniej wysłać

Jak zaczniesz juz je wysylac to daj znac przy, ktorym przelewie zostal zablokowany rachunek i wyslane przez bank wypowiedzenie umowy. GIIF odezwie sie troche pozniej ;).

MK

Data: 2009-08-26 13:28:45
Autor: Tomek z Wawy
On 26 Sie, 22:22, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Jak zaczniesz juz je wysylac to daj znac przy, ktorym przelewie zostal
zablokowany rachunek i wyslane przez bank wypowiedzenie umowy. GIIF odezwie
sie troche pozniej ;).

Ponadto jest to ciekawy przypadek kliniczny. Myślę, że w AM mogą mu
coś na to pomóc.

Data: 2009-08-26 22:59:33
Autor: XYZ
On 2009-08-26 22:22, MK wrote:
[...]

Dlaczego miałoby się tak stać? Widzisz gdzieś sprzeczność z prawem?

Data: 2009-08-27 18:56:12
Autor: JanKo
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
Agent MK nadaje:
Jak zaczniesz juz je wysylac to daj znac przy, ktorym przelewie zostal
zablokowany rachunek i wyslane przez bank wypowiedzenie umowy. GIIF
odezwie sie troche pozniej ;).

Zaraz, abstrahując (trudne słowo) od sytuacji źródłowej, to chyba istnieją instytucje zatrudniające np. tysiące pracowników i wysyłające tysiące przelewów np. z pensją w ciągu krótkiego czasu. Jakimś programowym narzędziem to chyba jest realizowane? Czy też pani Krysia tworzy rękodzieło?

Data: 2009-08-27 20:38:36
Autor: Ra
jak najtaniej wysłać 100.000 przele wów z konta osobistego?
JanKo pisze:
Agent MK nadaje:
[...]

oczywiście że programowe, generuje się plik i wrzuca się go przez ftp i ew czeka się na plik zwrotny

Data: 2009-08-27 20:58:53
Autor: kredytywkarpaczu1
> [...]
> Zaraz, abstrahując (trudne słowo) od sytuacji źródłowej, to chyba > istnieją instytucje zatrudniające np. tysiące pracowników i wysyłające > tysiące przelewów np. z pensją w ciągu krótkiego czasu. Jakimś > programowym narzędziem to chyba jest realizowane? Czy też pani Krysia > tworzy rękodzieło?

no dobra, założmy przez chwilę że nie jestem żadnym półgrosikowym świrem i
że nie mam żółtych papierów ale jestem najnormalniejszym w świecie księgowym
przygotowującym się do zrobienia wypłaty pensji dla stu tysięcy pracowników.
oczywiście że programowe, generuje się plik i wrzuca się go przez ftp i ew czeka się na plik zwrotny

W jakim banku mam założyć konto z jakim pakietem i jakiego użyć sprzętu
i oprogramowania abym mógł 'wrzucić sobie' plik z danymi 100.000 odbiorców
i dokonać takiej masowej wysyłki przelewów.

Data: 2009-08-27 21:35:59
Autor: Animka
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:

W jakim banku mam założyć konto z jakim pakietem i jakiego użyć sprzętu
i oprogramowania abym mógł 'wrzucić sobie' plik z danymi 100.000 odbiorców
i dokonać takiej masowej wysyłki przelewów.

Może zapytaj w Zusie jak to robią i weź z nich przykład.

--
animka

Data: 2009-08-27 21:46:48
Autor: XYZ
On 2009-08-27 21:35, Animka wrote:
[...]

Właśnie przyszło mi do głowy, że gdyby ZUS wypłacał groszowe świadczenia, to ktoś by na tym nieźle zyskiwał :D

Data: 2009-08-28 12:02:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?

"XYZ" h76nrg$es4$1@news.onet.pl

Właśnie przyszło mi do głowy, że gdyby ZUS wypłacał
groszowe świadczenia, to ktoś by na tym nieźle zyskiwał :D

A mnie wydaje się, że ZUS mógłby już wyliczać
świadczenia w euro i przeliczać na złote. ;)

-=-

Nie zdziwiłby się, gdybym się dowiedział o tym, że
zryte psychiki funkcjonują od lat i nieźle się mają.

Przypomniał się mi pewien film o takiej zrytej psychice.
Facet bogacił się właśnie na zaokrągleniach i nieźle żył,
ale ponieważ popisywał się majątkiem a zarabiał niewiele,
wpadł. :)

Data: 2009-08-28 22:41:59
Autor: Valdi.Pavlack
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h796sn$shj$6inews.gazeta.pl

A mnie wydaje się, że ZUS mógłby już wyliczać
świadczenia w euro i przeliczać na złote. ;)

A po co sobie tak życie utrudniać. Nie lepiej zmienić tylko PLN na EUR bez
zmiany stanu liczbowego. Przynajmniej ludzie będą szczęśliwi bo ceny w PL to
już wielu produktów wyższe niż na zachodzie.

Data: 2009-08-29 00:45:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?

"Valdi.Pavlack" h79e8r$sb7$1@news.interia.pl

A po co sobie tak życie utrudniać. Nie lepiej zmienić tylko PLN na EUR bez
zmiany stanu liczbowego. Przynajmniej ludzie będą szczęśliwi bo ceny w PL to
już wielu produktów wyższe niż na zachodzie.

Chodzi ci o to, że są wyższe po przeliczeniu na tę sama walutę?
Pojedź na Litwę -- tam jest drożej niż u nas. :)
Dziwię się rodakom handlującym na Suwalszczyźnie -- na Litwie
mieliby raczej lekkie życie. :)

Data: 2009-08-29 10:20:51
Autor: Valdi.Pavlack
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h79vki$8e8$1inews.gazeta.pl

Chodzi ci o to, że są wyższe po przeliczeniu na tę sama walutę?

Coś ten deseń - po prostu jeżeli ktoś teraz ma 1200 PLN emerytury niech
dostaje 1200 EUR i będzie OK :)

Pojedź na Litwę -- tam jest drożej niż u nas. :)

Byłem kilka dni temu przy litewskiej granicy. Najazd Litwinów na polskie
sklepy i stacje - tak mogę to tylko opisać.

Data: 2009-08-29 21:00:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?

"Valdi.Pavlack" h7anmn$bid$1@news.interia.pl

Byłem kilka dni temu przy litewskiej granicy. Najazd Litwinów
na polskie sklepy i stacje - tak mogę to tylko opisać.

Ja byłem wielokrotnie. Chciałem jechać do Wilna, ale boję się. :)
Boję się Polaków i ,,pielgrzymek''. :) Już Wigry mnie odstraszają
osobą JPII i masami pielgrzymujących. :)

Data: 2009-08-28 16:52:09
Autor: Reksio
[...]

Eksport danych z praogramu płacowego do pliku, następnie plik ten jest wczytywany do programu służącego do wykonywania przelewów. Ja pamiętam jeszcze program EsoBig. Kredyt Bank miał taki sam program, ale pod inną nazwą.
Dużych ilości nie wysyła się przez www tak jak to robią klienci indywidualni, choć od tej zasady też istnieją wyjątki.

Pozdrrr... Reksio.

Data: 2009-08-29 12:22:18
Autor: Ra
[...]

miałem doczynienia z citi ale IMHO każdy bank który obsługie tzw małe i średnie przedsiębiorsta ma taką usługę, przecież nawet dla 100 osób nikt nie będzie wklepywał przelewów co miesiąc - zbyt czasochłonne i za duże ryzyko popełnienia błedu

Data: 2009-08-27 23:04:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?

"JanKo" h76drm$e2n$1@inews.gazeta.pl

[...]

ZUS śle emerytury i renty chyba paru milionom ludzi.
Może nie robi tego wszystkim naraz, ale jednak pani Krysia tam pracująca
miałaby pełne ręce roboty, a i komputer do zlecania przelewów musiałaby
mieć całkiem niezły -- taki, który by nie zawieszał się zbyt często. ;)

IMO zaokrąglanie z przewalutowania ma tę przewagę nad kapitalizacją
z zaokrąglaniem, że pracowitsi zarabialiby więcej. ;)

jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?