jak namówić rodziców na motor

Data: 2017-02-21 14:42:06
Autor: kub1234
jak namówić rodziców na motor
wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji --

Data: 2017-02-21 15:46:45
Autor: Budzik
jak namówić rodziców na motor
Użytkownik kub1234 pep.bar.99@_NOSPAM_wp.pl ...

wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla
Kubno to coś związanego z kubłem?

ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji
Zuch chłopak!

Ehh, coraz lepiej...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-02-21 15:55:26
Autor: Agent0700
jak namówić rodziców na motor
Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Data: 2017-02-21 15:46:45
Autor: Budzik
jak namówić rodziców na motor
Użytkownik Agent0700 komar69@wp.pl ...

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-02-21 18:02:21
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-02-21 o 16:46, Budzik pisze:

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

Szukać na parkingach dla motocyklistów.

Pozdrawiam

Data: 2017-02-21 20:00:48
Autor: Budzik
jak namówić rodziców na motor

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

Szukać na parkingach dla motocyklistów.

:)
No prosze, burza mózgów i problem z głowy.
Nastepny prosze!

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2017-02-25 01:40:36
Autor: BUNIEK
jak namówić rodziców na motor
ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji

No i  ten argument nie przemawia ?

Buniek

Data: 2017-02-25 17:59:55
Autor: N1
jak namówić rodziców na motor
A po co mamie motor?

Data: 2017-11-01 05:48:58
Autor: KRZYZAK
W dniu wtorek, 21 lutego 2017 15:42:07 UTC+1 użytkownik kub1234 napisał:
wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla

Powiedz, że w przeciwnym wypadku zostaniesz weganinem. Jak kocha to kupi.

Data: 2018-02-15 22:09:39
Autor: Maciek
W dniu 2017-11-01 o 13:48, KRZYZAK pisze:
wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla
Powiedz, że w przeciwnym wypadku zostaniesz weganinem. Jak kocha to kupi.
Nie lepiej zagrozić, że się kocha 2 kółka, więc albo motur, albo się
zainteresuje dwoma pedałami :->

Maciek

jak namówić rodziców na motor