jak namówić rodziców na motor

Data: 2017-02-21 15:55:26
Autor: Agent0700
jak namówić rodziców na motor
Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla
ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji

Data: 2017-02-21 15:46:45
Autor: Budzik
jak namówić rodziców na motor
Użytkownik Agent0700 komar69@wp.pl ...

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-02-21 18:02:21
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-02-21 o 16:46, Budzik pisze:

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

Szukać na parkingach dla motocyklistów.

Pozdrawiam

Data: 2017-02-21 20:00:48
Autor: Budzik
jak namówić rodziców na motor
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

Szukać na parkingach dla motocyklistów.

:)
No prosze, burza mózgów i problem z głowy.
Nastepny prosze!

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

jak namówić rodziców na motor