jak napisać wezwanie do poprawienia fusze rki?

Data: 2010-10-18 11:02:59
Autor: shaman
jak napisać wezwanie do poprawienia fusze rki?
Witam,

wykonawca ociąga się z dokończeniem prac budowlanych i poprawieniem fuszerek. Czy mogę go jakoś ponaglić? Jak napisać takie wezwanie? Chciałbym w tym piśmie określić termin i zagrozić zerwaniem umowy z winy wykonawcy. Czy w ogóle mam do czegoś takiego prawo?

Dodatkowo nadpłaciłem określoną kwotę na poczet przyszłych prac a wszystko wskazuje na to, że wykona je inna firma (trzeba je wykonać bezzwłocznie ze względu na nadchodzącą zimę). Czy mogę się zabezpieczyć przed problemami z oddaniem pieniędzy biorąc w depozyt sprzęt pozostawiony przez wykonawcę na mojej budowie? Wprawdzie nie jest warty tych pieniędzy ale zawsze coś.

Poradźcie mi proszę jak to ugryźć. Wykonawca złapał większe zlecenie i wykorzystując moją uczciwość/naiwność/głupotę wstrzymuje mnie z budową (bo mamy umowę, on obiecuje, że zrobi a ja mógłbym brać już kogoś innego), wziął pieniądze za coś czego najpewniej nie wykona i jeszcze ma darmowy magazyn dla swoich narzędzi, których akurat nie potrzebuje.

PZDR
Shaman

jak napisać wezwanie do poprawienia fusze rki?