jak nas (emerytów) rząd okrada

Data: 2011-01-19 08:38:52
Autor: SQLwiel
jak nas (emerytów) rząd okrada
Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
Tak cichcem. O jeden dzień.
Policzmy: 9mln emerytów w Polsce x średnia emerytura (1400zł) x 5% /365
dni daje 1,7mln pln co miesiąc.

Ale za niewstukanie 20gr w kasę fiskalną można "popłynąć"...

Jeśli ktoś ma pod ręką jakieś dane, to niech rzuci paroma cyframi: Ile
haraczu (w % od przychodów) płaciło się gangsterom przed wojną, a ile
teraz "odchodzi" na te wszystkie razem wzięte podatki przy prowadzeniu
np. małej knajpy?

... tylko, że wtedy można  było takiego gangstera zastrzelić i jeszcze
medal dostać ;)

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2011-01-19 08:51:59
Autor: Wielebny

Użytkownik "SQLwiel" <nulla@com.pl> napisał w wiadomości news:ih64f3$goq$1news.onet.pl...
Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
Tak cichcem. O jeden dzień.
Policzmy: 9mln emerytów w Polsce x średnia emerytura (1400zł) x 5% /365
dni daje 1,7mln pln co miesiąc.

Stara praktyka...

ŚP. Kaczyński będac prezydentem Warszawy od tego zaczął swoje urzędowanie, że nauczycielom wypłaty zaczeły przychodzic po czasie.... 2-3 dni po czasie...

Obecnie zasiłki dla bezrobotnych też nie są wypłacane w terminie...

Państwo jest po prostu złodziejem!

W.

PS. Wydaje mi się, że średnia emerytura będzie wyższa....

Data: 2011-01-19 10:09:52
Autor: Marcepan
jak nas (emerytów) rząd okrada
Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
Tak cichcem. O jeden dzień.

Przelewy są przereklamowane. Szybsza jest poczta z trąbką - ojciec dostał w styczniu emeryturę 13-ego (zwykle 15-ego)

jak nas (emerytów) rząd okrada