jak nazwac tych "ludzi"

Data: 2011-10-20 21:31:45
Autor: boukun
jak nazwac tych "ludzi"
  a.. jak nazwac tych "ludzi" (5)
  Libijska chołota...

  b.. 2011-10-20 21:11
  ~bartek birm.
  Dzikusy te same co w Uk sa ciapactwo na usługach al-kaidy !!
  To teraz ameryka wspierana przez tych zwyrodnialcow bedzie rzadzic w Libi!!

  c.. 2011-10-20 21:11
  ~Maniek
  brak słów
  Ogladajac ten film nasuwa sie jedno...co za bydło...totalne zbydlęcenie, dra się jak zwierzaki, "Allah akbar"...Szok!

  d.. 2011-10-20 21:11
  ~jew
  444
  co za dzicz!

  e.. 2011-10-20 21:10
  bobveget
  Arabowie wrogami Arabów
  Najgorszymi wrogami Arabów są sami Arbowie, jak Polaków Polacy!

  f.. 2011-10-20 20:43
  ~Jaro
  ???? (2)
  Pytanie za 100pkt. Czy ludzie, którzy w taki sposób rozprawiają się z człowiekiem ( nieważne co ma a sumieniu ) będą w stanie stworzyć demokratyczny ustrój w tym kraju???

  g.. 2011-10-20 20:30
  ~m
  nie ważne kim był (5)
  co zrobił, był człowiekiem, bał sie śmierci, nie powinni takiego filmu pokazywać publicznie

  h.. 2011-10-20 21:10
  ~west
  jeszcze nie tak dawno to był dobry człowiek
  jak wypłacił odszkodowania ofiarą zamachów , podobno został zrehabilitowany przez polityków zachodnich 9tak z ich gadki można było to wywnioskować ,własnym oczom nie wierzyłem co kasa potrafi zdziałać >

  i.. 2011-10-20 20:49
  ~pmfull
  . (3)
  Każdy - nawet najwiekszy przestępca ma prawo do sprawiedliwego procesu - tak stanowi prawo . Lincz jest niezgodny z prawem . Nie ma o czym dyskutowac

  j.. 2011-10-20 21:09
  ~knif
  KILYM GO
  KILYM GO

  k.. 2011-10-20 20:15
  ~obserwator
  mydlenie oczu i mózgów (3)
  trwa ogólnoświatowe pranie mózgów. Jeśli nie masz wypranego mózgu odpowiedz na pytanie : czym różni się dyktator zabijający swoich przeciwników politycznych od demokratycznej grupy obywateli >

  l.. 2011-10-20 21:09
  ~max
  BRAWO
  ludzie wy nie wiecie co piszecie!!! miał na sumieniu tysiące osób DZIECI,kobiet staruszków,nikogo nie oszczędzał a Wy go żałujecie,to wy jesteście zwierzętami

  m.. 2011-10-20 21:09
  ~eerv
  mc libya
  tak zwycięża demokracja

  n.. 2011-10-20 21:09
  ~citizen
  Mogł przyjechać do
  Mogł przyjechać do Polski to by mu jeszcze 5000 zł emerytury przyznali z ZUSU bo przecież w tym kraju wszystko można załatwić.

  o.. 2011-10-20 20:49
  ~luki
  Ludzie jak zwierzęta (2)
  tak

  p.. 2011-10-20 21:08
  ~Nick
  Teraz czas na Tuska
  i jego bandę.

  q.. 2011-10-20 21:08
  ~Jerzy obiektywny
  to żałosna zdrada zachodu
  To wstyd, że jestem europejczykiem, bo jeszcze niedawno przywódcy zachodniego świata wchodzili z d...ę Kadafiemu, a teraz go bezczelnie zdradzili i zabili za ropę. żenada!!!

  r.. 2011-10-20 21:08
  ~mundi
  Umyka nam wszystkim jedna rzecz!
  Amerykanie prowadzą politykę eksterminacji niewygodnych dla ich interesów osobistości. Nie ma sądu, procesu, udowadniania win.. Wysyła się samoloty, predatory, które bezpośrednio dokonują egzekucji na >

  s.. 2011-10-20 21:07
  ~asku
  Powinien być postawiony przed sądem.
  I osądzony....i pewnie dostałby karę śmierci. No ale po co skoro można się zachowywać jak banda psów.......

  t.. 2011-10-20 21:06
  ~inżynier
  A może by tak u nas skoro przewodniczący Buzek popiera
  Taki człowiek na czele parlamentu Europy to jednak autorytet więc wie co mówi.

Data: 2011-10-20 19:39:44
Autor: obserwator
jak nazwac tych

a jak nazwac dyktatora, ktory zaczal zabijac swoj narod kiedy grunt palil mu sie pod nogami?

Taki los czekalby Jaruzela i Kiszczaka, gdyby rzadzili w Libii:))

Teraz Jaruzel modli sie do Boga chescijan i dziekuje mu za to, ze udalo mu sie tak oszwabic Polakow:)

Data: 2011-10-20 21:51:25
Autor: boukun
jak nazwac tych

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7pte0$4hr$1inews.gazeta.pl...

a jak nazwac dyktatora, ktory zaczal zabijac swoj narod kiedy grunt palil mu sie
pod nogami?

Gdyby nie syjoniści, nie byłoby rozlewu krwi w Libii i ludzie by żyli dalej w dobrobycie...

Taki los czekalby Jaruzela i Kiszczaka, gdyby rzadzili w Libii:))

Teraz Jaruzel modli sie do Boga chescijan i dziekuje mu za to, ze udalo mu sie
tak oszwabic Polakow:)

W piździe, twoi Kaczyńscy to ludzie Kiszczaka i Jaruzelskiego, rozprawili się z Polakami w 1981 roku i rządzą zniewolonym narodem polskim do dziś...

boukun

Data: 2011-10-20 20:02:29
Autor: obserwator
jak nazwac tych

> [...]
> pod nogami?

Gdyby nie syjoniści, nie byłoby rozlewu krwi w Libii i ludzie by żyli dalej
dobrobycie...

> [...]

się z
 Polakami w 1981 roku i rządzą zniewolonym narodem polskim do dziś...

W PO sa wlasnie ludzie ktorzy ochraniaja komuchow Jaruzela i Kiszczaka.
Polacy sami sobie ich wybieraja od okraglego stolu. O Kaczynskich z toba juz nie bede dyskutowal, bo po co,skoro ty i tak nic nie rozumiesz. Szukaj dalej syjonistow:))

Data: 2011-10-20 22:05:15
Autor: boukun
jak nazwac tych

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7puol$8dm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Polacy sami sobie ich wybieraja od okraglego stolu.

O Kaczynskich z toba juz nie bede dyskutowal, bo po co,skoro ty i tak nic nie

Nie pierdol, kim był ojciec Kaczyńskich? Od 2005 roku do 2007 roku mieli pełnię władzy, wszystkie służby, wsystkie archiwa pod ich ręką i do tego jeszcze stworzyli państwo policyjne ze swoją prywatną, policyjną służbą partyjną CBA i co? I chuj wielki, rozprawili sie tylko z polskimi partiami, co nie mieli rodowodu okrągłostołowego komandora Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-10-20 20:11:18
Autor: Obserwator
jak nazwac tych
Nie pierdol,

stop ! z chamstwem kacapskim szkoda czasu na dyskusje. --

Data: 2011-10-21 10:11:41
Autor: T.
jak nazwac tych

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7pv0e$15e$1mx1.internetia.pl...

> [...]

rozumiesz. Szukaj dalej syjonistow:))

Nie pierdol, kim był ojciec Kaczyńskich?

No kim?
Zdaje się, że wykłądowcą na Politechnice.
A poza tym - co to ma do rzeczy?

[...]

Tu racja - powinni od razu odtajnic archiwa. Byłaby balanga, ale po tym szybko oczyszczono by Polskę w ubeków.
T.

Data: 2011-10-21 10:42:33
Autor: boukun
jak nazwac tych

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ea129b1$0$5818$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Tu racja - powinni od razu odtajnic archiwa. Byłaby balanga, ale po tym szybko oczyszczono by Polskę w ubeków.

Ale jak Ubeki mogliby siebie samych ujawnić i z siebie oczyścić?

boukun

Data: 2011-10-21 10:12:06
Autor: T.
jak nazwac tych "ludzi"

[...]