jak nie kupic kradzionego z zagranicy?

Data: 2010-03-19 17:00:04
Autor: LEPEK
jak nie kupic kradzionego z zagranicy?
kor pisze:
Witam
Wczoraj kolega opowiedzial mi historie jaka mu sie przydazyla.
Kupil sobie Audi a4 2,7 w Polsce od polaka. Jakto najczesciej bywa dostal duzy brief i maly i umowe z Niemcem. Przyjechal do domu , oclil samochod i dal do rejestracji, po 5 dniach przyszla policja zabrala samochod. Problemy ma, ale nie oto mi chodzi. W ktorym momencie samochod sprawdzany jest jako kradziony?

A może było deczko inaczej - samochód był w kredycie w Niemczech, kredytobiorca samochód sprzedał nie spłacając rat i bank upomniał sie do policji o zwrot zabezpieczenia - ta odszukała samochód w PL i zabezpieczyła, jako zastrzeżony. Czytałem o takim przypadku, tylko zastanawiam się, jak w Niemczech rozwiązana jest sprawa wpisów zastawów sądowych.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-20 08:31:05
Autor: krzyss
LEPEK pisze:

[...]

Kupowalem auto w kredycie z DE (osobiscie w DE) i oni nie maja wpisow w dowodach. Duzy brief lezy poprostu w banku.
ja kupilem bez briefu, a potem wlasciciel mi go doslal. Ale to byl zwykly uczciwy niemiec.

--
**** krzyss vel Qkill ****

jak nie kupic kradzionego z zagranicy?