jak obejść podatek bankowy

Data: 2015-12-14 10:04:58
Autor: Kamil Jońca
jak obejść podatek bankowy
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> writes:

Nie o belce tutaj.

Tak mi przyszło do głowy:
czy nie mogą się podzielić na małe banki i działać jako konsorcjum/grupa
pod czapą właściciela?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The seven year itch comes from fooling around during the fourth, fifth,

Data: 2015-12-14 12:28:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak obejść podatek bankowy

"Kamil "Jońca"" 87egepe6yt.fsf@alfa.kjonca

czy nie mogą się podzielić na małe banki i działać jako konsorcjum/grupa
pod czapą właściciela?

A hipermarket nie może podzielić się na części o stosownych powierzchniach? ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-14 03:43:12
Autor: Kris
jak obejść podatek bankowy
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 12:33:10 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
A hipermarket nie może podzielić się na części o stosownych powierzchniach? ;)
Właśnie do tej pory jakiś taki myk z dzieleniem stosowali że przy wielkich powierzchniach płacili niewielki podatek.

Data: 2015-12-15 04:57:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jak obejść podatek bankowy

"Kris" aff50c31-3899-46a3-87d8-d5f71a8b0b6e@googlegroups.com

A hipermarket nie może podzielić się na części o stosownych powierzchniach? ;)

: Właśnie do tej pory jakiś taki myk z dzieleniem stosowali
: że przy wielkich powierzchniach płacili niewielki podatek.

Bita po ryju kobieta nie chce rodzić a bity po xupie podatnik nie chce zarabiać -- proste.
Zanim zmarnowano mi zdrowie głodówkami, chętnie płaciłem podatki i dawałem dobry przykład
innym. Moimi podatkami opłacono SSR Martę Kiszowarę z jej mONdrym twierdzeniem: ,,wypukliny
dysków kręgosłupowych to medycznie skolioza kręgosłupa'' oraz mONdrość (podobną) sędziów SO
sankcjonujących wyrok SSR Marty Kiszowary.

Agora nie dała baneru do MiniRati w PKO, więc ze strony PKO ciachnąłem skrzydlatkę,
zastanawiając się nad tym, czy jakąś inna mONdrość nie skaże mnie za grabież mienia
duchowego/mentalnego...

   https://www.youtube.com/watch?v=dPPYjmHLTMM&spfreload=1 <-- cały film
   https://youtu.be/dPPYjmHLTMM?t=1798 <-- moment

Reklamuję PKO, więc na zdrowy rozum nie czynię nic złego, podpierając się tą skrzydlatą,
jednak ,,prawo jest święte''... ;) Zastanawiam się też nad tym, jak daleko mogę posunąć
się z modyfikacjach owej skrzydlatki... Czy mogę ją jakoś ,,ożywić''...

Oglądanie każdej strony WWW zaczynać trzeba od skasowania informacji o ciasteczkach...
Podobnie z pisaniem -- zacząć trzeba od informowania o ciasteczkach...

Zbrodniarze chodzą po ulicach a po śmierci są grzebane z honorami, podczas
gdy uczciwi ludzie muszą ukrywać się, cierpieć, przymierać głodem...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.com.pl  '.O_'

Data: 2015-12-14 18:29:27
Autor: Tomasz Chmielewski
jak obejść podatek bankowy
On 12/14/2015 06:04 PM, Kamil Jońca wrote:
[...]

W teorii mogą, ale w praktyce mogłoby być zbyt upiedliwe:

- w przypadku dużych kredytów: opisana wcześniej możliwość łatwego obejścia tego podatku poprzez udzielenie go przez bank zagraniczny

- w przypadku małych kredytów: podatek zapłacą ci, którzy najbardziej cieszyli się z jego wprowadzenia (banki podwyższą marże / prowizje); łatwiej w arkuszu wpisać dodatkowe 0.65% dla wszystkich przyszłych kredytów (lub istniejących kredytów, gdzie umowa zakłada, że ta stopa może być zmieniona), niż przechodzić przez męki prawne

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

jak obejść podatek bankowy