jak obliczyć podatek z wyjściowej ceny brutto

Data: 2009-11-28 10:38:52
Autor: andreas
jak obliczyć podatek z wyjściowej ceny brutto

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:heqlvo$bib$1inews.gazeta.pl...
zakupiłem wirtualny przedmiot za 0,50zł od osoby prywatnej
ten towar chcę sprzedać za 1,00zł
VAT jak sądzę będzie 22%

czy gdzieś tu się dopisuje koszty
jak wykonać obliczenia łącznie z zaokrągleniami
- podatek
- zysk na czysto

Jak napiszesz co chcesz zrobic, to ktoś zapewne pomoże.

--
andreas

Data: 2009-11-28 15:42:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:heqr3g$tet$1news.onet.pl...

[...]

chcę się dowiedzieć jaki zysk jest na czysto
i w jaki sposób doszło do jego wyliczenia
zakładając zakup od osoby która nie jest firmą

dla uproszczenia nie ujmując w tym wyliczeniu ZUS, kosztów, etc.
dokładnie ile z tej złotówki minus vat minus dochodowy

czy liczę prawidłowo?
0,32zł=1-0,5-(1/1,22) (po odjęciu kosztu i vat)
0,26zł=032-0,32*0,19 (po odjęciu podatku dochodowego)

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

jak obliczyć podatek z wyjściowej ceny brutto