jak obliczyć wartość gruntu do ulgi meldunkowej

Data: 2011-03-21 19:36:49
Autor: Lukasz
jak obliczyć wartość gruntu do ulgi meldunkowej
Witam,
Jak obliczyć wartość gruntu do zapłaty podatku od sprzedaży nieruchomości (mieszkanie wykupione w styczniu 2008) - przy sprzedaży mieszkania korzystając z ulgi meldunkowej, jednak jak wyczytałem do ulgi meldunkowej nie wlicza się grunt.
tu wrzuciłem pismo ze spółdzielni o wykupie gruntu:
http://www.bojczuk.net.pl/mieszk.jpg
Od jakiej wartości mam zapłacić 19% ? od 542,42zł, czy dodać do tego 3303,74?

Lukasz

jak obliczyć wartość gruntu do ulgi meldunkowej