jak odpowiedzieć na wezwanie kontrolera?

Data: 2010-08-09 23:02:57
Autor: saturn5
jak odpowiedzieć na wezwanie kontrolera?

Zdarza się czasem, że kontroler woła nas od czapy samym callsignem, bez podawania instrukcji. W jaki sposób powinniśmy odpowiedzieć? Mnie się zawsze wydawało, że odpowiadamy swoim callsignem mówiąc 'go ahead' czy z polskiego 'nadawaj'. Ostatnio jednak instruktor powiedział mi, że to błąd. A wy jak uważacie?

Zmien instruktora, kto wie jaki inne farmazony bedzie staral sie tobie
wciskac. Jak kontroler cie wywoluje "w ciemno" to naogl aby sprawdzic czy
jestes na czestotliwosci, lub jak ma podejrzenia ze moze nie reagujesz an
poprzednie instrukcje. --

jak odpowiedzieć na wezwanie kontrolera?