jak odzyska膰 dane

Data: 2010-10-13 16:48:52
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
Witam,

niedawno wysiad艂 mi telefon z windows Mobile.
Robi艂em (do tej pory) kopi臋 jego ustawie艅 przy pomocy Sprite Backup.

Niestety, kupi艂em teraz telefon z systemem Symbian.
Czy istnieje jaka艣 mo偶liwo艣膰 na dobranie si臋 do kopii zapasowej (zale偶y mi g艂贸wnie na numerach telefon贸w) ?

Plik tworzony przez Sprite Backup to plik .exe

Data: 2010-10-13 19:04:13
Autor: Barnaba
jak odzyska膰 dane

U偶ytkownik "Nateysz" <43t4@vbr.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4cb5c6d7$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A pr贸bowa艂e艣 po prostu w notatniku? Mo偶e tam da sie odczyta膰.

Data: 2010-10-13 19:46:14
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
A pr贸bowa艂e艣 po prostu w notatniku? Mo偶e tam da sie odczyta膰.

Niestety to nic nie daje. Pr贸bowa艂em wczyta膰 ten plik tak偶e w edytorze szesnastkowym, ale rezultaty s膮 mizerne.

Spr贸buj臋 zainstalowa膰 emulator Windows Mobile - mo偶e pod nim uda mi si臋 wczyta膰 kopi臋. Nadal jednak problemem pozostanie w jaki spos贸b "przepisa膰" wyniki do Symbiana.

Data: 2010-10-14 08:27:01
Autor: Dominik & Co
jak odzyska膰 dane
W dniu 13-10-2010 19:46, Nateysz rzecze:

Spr贸buj臋 zainstalowa膰 emulator Windows Mobile - mo偶e pod nim uda mi si臋
wczyta膰 kopi臋. Nadal jednak problemem pozostanie w jaki spos贸b
"przepisa膰" wyniki do Symbiana.

Albo po偶yczy膰 na chwil臋 telefon z WM. Maj膮c dane wyeksportuj je
do jakiej艣 normalnej postaci (ksi膮偶k臋 telefoniczn膮 np. jako
pliki VCF ew. CSV)- takie dane 艂atwo zaimportujesz do telefonu
z Symbianem.

Sam przenosi艂em kontakty z Benq-Siemensa S68 do Nokii E50- eksport
przez BT ksi膮偶ki na komputer da艂 stado plik贸w VCF.
Te do PC Suite i voila- nawet zdj臋cia kontakt贸w si臋 przenios艂y.
Mo偶na i z kom贸rki na kom贸rk臋- tyle, 偶e w Nokii ka偶dy kontakt
zapisywa艂 si臋 jako osobna wiadomo艣膰 i ka偶d膮 po kolei trzeba by
klikn膮膰 i da膰 "zapisz wizyt贸wk臋". Kiedy wysy艂a艂em kontakty
z/do Samsunga E250, kontakt po prostu bez ceregieli dopisywa艂
si臋 do ksi膮偶ki (tako偶 w B-S jak i Samsungu).

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2010-10-14 16:33:39
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
[...]

OK, tylko ja nie mam poj臋cia jak to zrobi膰-eksport do normalnego formatu - kt贸ry przeczyta膰 mo偶e ka偶dy 艣miertelnik.

Ponadto mam pytanie - czy mieszkasz mo偶e w W-wie ?
Niestety moi znajomi nie korzystaj膮 z WM w telefonie.

Samo archiwum natomiast - nie, nie jest to po prostu spakowany plik. Nie wiem co to za badziewie...

Data: 2010-10-14 20:25:32
Autor: Przemek
jak odzyska膰 dane
Nateysz nam wczesniej objawi艂, a ja odpowiadam:
OK, tylko ja nie mam poj臋cia jak to zrobi膰-eksport do normalnego formatu - kt贸ry przeczyta膰 mo偶e ka偶dy 艣miertelnik.

Jeyo Mobile Companion 2.1 eksportuje do xml'a.
Przem

Data: 2010-10-14 22:59:22
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
Dzi臋kuj臋 za pomoc.
Znalaz艂em program "Sprite Explorer", kt贸ry potrafi wydoby膰 informacje o kontaktach do plik贸w vcf (ciekawe, czy r贸wnie proste b臋dzie ich skopiowanie do telefonu z Symbian-em).

Niestety nie odzyska艂em wszystkich kontakt贸w - kopia by艂a stosunkowo stara.
Z tego co uda艂o mi si臋 wyczyta膰, windows mobile przechowuje dane dotycz膮ce numer贸w telefon贸w w pliku pim.vol
(po pod艂膮czeniu przez USB, m贸j telefon jest widziany jako zwyk艂a pami臋膰 przeno艣na).
Niestety dobranie si臋 do niego nie jest proste..wi臋c chyba pozostan臋 przy tym co mam.

Data: 2010-10-14 12:28:05
Autor: J.F.
jak odzyska膰 dane
[...]

A sprobuj mu zmienic rozszerzenie na zip lub rar.

Moze to jakies samorozpakowujace sie archiwum i wystarczy taka sztuczka zeby sie dobrac do zawartosci.

J.

Data: 2010-10-14 22:48:34
Autor: robertcb
jak odzyska膰 dane