jak odzyska膰 dane

Data: 2010-10-13 19:04:13
Autor: Barnaba
jak odzyska膰 dane

U偶ytkownik "Nateysz" <43t4@vbr.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4cb5c6d7$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

niedawno wysiad艂 mi telefon z windows Mobile.
Robi艂em (do tej pory) kopi臋 jego ustawie艅 przy pomocy Sprite Backup.

Niestety, kupi艂em teraz telefon z systemem Symbian.
Czy istnieje jaka艣 mo偶liwo艣膰 na dobranie si臋 do kopii zapasowej (zale偶y mi g艂贸wnie na numerach telefon贸w) ?

Plik tworzony przez Sprite Backup to plik .exe

A pr贸bowa艂e艣 po prostu w notatniku? Mo偶e tam da sie odczyta膰.

Data: 2010-10-13 19:46:14
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
A pr贸bowa艂e艣 po prostu w notatniku? Mo偶e tam da sie odczyta膰.

Niestety to nic nie daje. Pr贸bowa艂em wczyta膰 ten plik tak偶e w edytorze szesnastkowym, ale rezultaty s膮 mizerne.

Spr贸buj臋 zainstalowa膰 emulator Windows Mobile - mo偶e pod nim uda mi si臋 wczyta膰 kopi臋. Nadal jednak problemem pozostanie w jaki spos贸b "przepisa膰" wyniki do Symbiana.

Data: 2010-10-14 08:27:01
Autor: Dominik & Co
jak odzyska膰 dane
W dniu 13-10-2010 19:46, Nateysz rzecze:

Spr贸buj臋 zainstalowa膰 emulator Windows Mobile - mo偶e pod nim uda mi si臋
wczyta膰 kopi臋. Nadal jednak problemem pozostanie w jaki spos贸b
"przepisa膰" wyniki do Symbiana.

Albo po偶yczy膰 na chwil臋 telefon z WM. Maj膮c dane wyeksportuj je
do jakiej艣 normalnej postaci (ksi膮偶k臋 telefoniczn膮 np. jako
pliki VCF ew. CSV)- takie dane 艂atwo zaimportujesz do telefonu
z Symbianem.

Sam przenosi艂em kontakty z Benq-Siemensa S68 do Nokii E50- eksport
przez BT ksi膮偶ki na komputer da艂 stado plik贸w VCF.
Te do PC Suite i voila- nawet zdj臋cia kontakt贸w si臋 przenios艂y.
Mo偶na i z kom贸rki na kom贸rk臋- tyle, 偶e w Nokii ka偶dy kontakt
zapisywa艂 si臋 jako osobna wiadomo艣膰 i ka偶d膮 po kolei trzeba by
klikn膮膰 i da膰 "zapisz wizyt贸wk臋". Kiedy wysy艂a艂em kontakty
z/do Samsunga E250, kontakt po prostu bez ceregieli dopisywa艂
si臋 do ksi膮偶ki (tako偶 w B-S jak i Samsungu).

--
Dominik (& k膮pany)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)

Data: 2010-10-14 16:33:39
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
[...]

OK, tylko ja nie mam poj臋cia jak to zrobi膰-eksport do normalnego formatu - kt贸ry przeczyta膰 mo偶e ka偶dy 艣miertelnik.

Ponadto mam pytanie - czy mieszkasz mo偶e w W-wie ?
Niestety moi znajomi nie korzystaj膮 z WM w telefonie.

Samo archiwum natomiast - nie, nie jest to po prostu spakowany plik. Nie wiem co to za badziewie...

Data: 2010-10-14 20:25:32
Autor: Przemek
jak odzyska膰 dane
Nateysz nam wczesniej objawi艂, a ja odpowiadam:
OK, tylko ja nie mam poj臋cia jak to zrobi膰-eksport do normalnego formatu - kt贸ry przeczyta膰 mo偶e ka偶dy 艣miertelnik.

Jeyo Mobile Companion 2.1 eksportuje do xml'a.
Przem

Data: 2010-10-14 22:59:22
Autor: Nateysz
jak odzyska膰 dane
Dzi臋kuj臋 za pomoc.
Znalaz艂em program "Sprite Explorer", kt贸ry potrafi wydoby膰 informacje o kontaktach do plik贸w vcf (ciekawe, czy r贸wnie proste b臋dzie ich skopiowanie do telefonu z Symbian-em).

Niestety nie odzyska艂em wszystkich kontakt贸w - kopia by艂a stosunkowo stara.
Z tego co uda艂o mi si臋 wyczyta膰, windows mobile przechowuje dane dotycz膮ce numer贸w telefon贸w w pliku pim.vol
(po pod艂膮czeniu przez USB, m贸j telefon jest widziany jako zwyk艂a pami臋膰 przeno艣na).
Niestety dobranie si臋 do niego nie jest proste..wi臋c chyba pozostan臋 przy tym co mam.

jak odzyska膰 dane