jak odzyskać partycję ntfs/

Data: 2009-08-18 11:19:45
Autor: bujnos
jak odzyskać partycję ntfs/
komp mi się nie zbudził, odpalał chckdiska, znów sie nie budził, ja odpalałem chcdiska, i tak się nie budził, po wpięciu dysku do innego kompa pokazał co następuje:
http://smutec.pl/share/sypnieta_partycja.PNG
http://smutec.pl/share/sypnieta_partycja_02.PNG
ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?
na drugiej partycji też mi sporo poznikało ale najważniejsze dane mam, nadieję też, na tej pierwszej.

Data: 2009-08-18 12:17:14
Autor: OMSON
jak odzyskać partycję ntfs/
bujnos ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?

Ma: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Pzdr, OMSON

Data: 2009-08-19 16:08:02
Autor: Maru
jak odzyskać partycję ntfs/
OMSON pisze:
bujnos ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?

Ma: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Pzdr, OMSON

Również polecam TestDisk, korzystałem z tego narzędzia w sytuacji kryzysowej.
Może nawet się uda przywrócić partycję, ale wcześniej po odzyskaniu plików
proponuję zrzucić pliki w bezpieczne miejsce.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-19 15:43:03
Autor: Bastek
jak odzyskać partycję ntfs/
bujnos pisze:
> ma ktoś pomysł, co i jak zrobić aby odzyskać co się da?

Ontrack Easy Recovery ...
Tylko komercyjny :) ale demo moze skac zrobic i pokazac co mozna odzyskac ... raczej da sie wszystko odzyskac ...

Pozdrawiam
Bastek

Data: 2009-08-20 11:31:07
Autor: identyfikator: 20040501
jak odzyskać partycję ntfs/
moze spróbuj Partition Find & Mount...

Data: 2009-08-20 17:02:32
Autor: tg
jak odzyskać partycję ntfs/

"bujnos" <bujnos@bujnowski.biz> wrote in message news:4a8a725b$1news.home.net.pl...
[...]

dzisiaj na giveawayoftheday.com jakis soft w tym temacie daja

jak odzyskać partycję ntfs/