jak odzyskać pin karty sim?

1 Data: Marzec 26 2010 20:24:24
Autor: ToMasz
jak odzyskać pin karty sim?
witam

mam karte sim, nieznam Pinu. Telefon sie uruchamia bo ma sie nie pytać o
pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?
ToMasz

2 Data: Marzec 26 2010 19:30:21
Autor: Waldek Godel
Re: jak odzyskać pin karty sim?
Dnia Fri, 26 Mar 2010 20:24:24 +0100, ToMasz napisał(a):

mam karte sim, nieznam Pinu. Telefon sie uruchamia bo ma sie nie pytać o
pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?

Nie ma możliwości uzyskać, jest możliwość ustalenia nowego przy pomocy kodu
PUK.
Kod PUK powinien być w papierach karty, można też uzyskać od operatora

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

3 Data: Marzec 26 2010 20:34:00
Autor: SDD

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kod PIN moze byc zmieniony przez uzytkownika - z tego powodu operator moze
nie przechowywac nigdzie kodu PIN jaki byl pierwotnei na karcie.
Jesli karta jest zarejestrowana, to bez problemu dostaniesz kod PUK, za
pomoca ktorego zmienisz sobie PIN na dowolny przez siebie wybrany 4,5,6,7
lub nawet 8-cyfrowy

Pozdrawiam
SDD

4 Data: Marzec 26 2010 20:51:01
Autor: Piotr M
Dnia 26-03-2010 o 20:34:00 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

pomoca ktorego zmienisz sobie PIN na dowolny przez siebie wybrany 4,5,6,7
lub nawet 8-cyfrowy

Są piny 8-cyfrowe?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

5 Data: Marzec 26 2010 21:07:28
Autor: SDD

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
[...]

A dlaczego mialoby nie byc?
PIN moze miec od 4 do 8 cyfr

Pozdrawiam
SDD

6 Data: Marzec 26 2010 21:32:23
Autor: orcio
ToMasz pisze:
[...]

Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn. ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

orcio

7 Data: Marzec 26 2010 21:36:30
Autor: SDD

Użytkownik "orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości

Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn.
ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie
chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

Obawiam se, ze karta SIM nie moze nei miec ustawionego kodu PIN!
Wlaczenie opcji żądania kodu PIN wymaac bedzie podania aktualnego PIN-u

Pozdrawiam
SDD

8 Data: Marzec 26 2010 21:38:06
Autor: darnok
On 2010-03-26 21:36, SDD wrote:
[...]

To jak pisali pozostali zmienic pin przy uzyciu PUKa.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

9 Data: Marzec 26 2010 22:49:52
Autor: ToMasz
SDD pisze:
[...]

i tak właśnie sie stało. aktualny pin nieznany, 2 próby nietrafione,
pozostała ostatnia. Telefon działa, ale jakby co - jestem załatwiony.
jesli zarejestrowałem prepaida, to BOK poda PUK?

ToMasz

10 Data: Marzec 26 2010 21:44:04
Re: jak odzyskać pin karty sim?
On Fri, 26 Mar 2010 21:32:23 +0100, orcio <orcio@NOSPAMinteria.pl>
wrote:

Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn.
ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie
chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

--
ThinkXtra

11 Data: Marzec 26 2010 21:59:05
Autor: SDD

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości

wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

Absolutnie NIE!!!!!
Jesli masz PUK to *nie*potrzebujesz*znac*PIN!!!!!!!

Wprowadzxasz kod **05*PUK*nowy_pin*nowy_pin# i zmieniasz PIN nie znajac
starego

Pozdrawiam
SDD

12 Data: Marzec 26 2010 22:02:55
Autor: Michal Jankowski
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> writes:

[...]

Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "lub" i nie krzycz tak
głośno, dzieci śpią.

  MJ

13 Data: Marzec 26 2010 22:01:27
Autor: SDD
Re: jak odzyskać pin karty sim?

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości

wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

Przykladowo - Twoj PUK to 12345678.
Chcesz sobie - nei znajac starego PIN-u ustawic nowy - np. 123456, to
wprowadzasz po prostu

**05*12345678*123456*123456#
i zrobione.
Teraz Twoj PIN to 123456 i mozesz sobie np. wlaczyc jego kontrole przy
wlaczaniu telefonu

Pozdrawiam
SDD

14 Data: Marzec 26 2010 22:06:06
Autor: SDD
[...]

Poza tym mozna jeszcze inaczej - uruchomic w telefonie opcje wymagajaca
podania PIN - np. kontrole jego żądania - i podac trzykrotnie jakikolwiek
PIN z sufitu - ktory okaze si ezapewne bledny.
Karta sie zablokuje, po czym telefon zapyta o PUK i nowy PIN - stary wowczas
juz nie bedzie mial zadnego znaczenia

Pozdrawiam
SDD

15 Data: Marzec 26 2010 23:06:52
Autor: DanW
W dniu 26-03-2010 20:24, ToMasz pisze:
[...]

Kod PUK uzyskasz w biurze obsługi klienta, zadadzą Ci kilka pytań typu "kwota ostatniego doładowanie" i będziesz bez problemu mógł zmienić PIN. Pozdrawiam Dan.

jak odzyskać pin karty sim?