jak oni to robią ?

Data: 2011-06-16 20:41:29
Autor: Czarek Daniluk
jak oni to robią ?
W dniu 2011-06-16 14:25, mz pisze:
http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/gazem-i-hamulcem-w-uczciwego-kierowce

Ktoś wie jak można to zrobić ? Prokuratura nie wie. Więc może pomożecie ?

PS Jeśli to prawda to ja mam pomagać policji wysyłając zdjęcia z mojego
wideorejestratora ? Nie dziękuje.

Dlatego ja tam jak jadę w trasę mam włączony w Automapie zapis trasy.
Jeśli by mnie jakiś taki zatrzymał, a wiedziałbym że na pewno tyle nie jechałem - po poinformowaniu go o zapisie śladu GPS kazałbym kierować sprawę do sądu :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-17 07:19:30
Autor: mz
jak oni to robią ?

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:itdioo$89h$1news.onet.pl...
[...]

Pytanie może trywialne ale gdzie w automapie zapisywać slad przejazdu ?

Data: 2011-06-17 08:15:42
Autor: Big Jack
jak oni to robią ?
W wiadomości
*mz* napisał(-a):

Pytanie może trywialne ale gdzie w automapie zapisywać slad przejazdu

Menu -> GPS -> Zapisuj Ślad
Zwróć uwagę na lokalizację folderu z plikiem śladu, żeby potem łatwiej go znleźć jeśli chciałbyś go przenieść z nawigacji w inne miejsce.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

jak oni to robią ?