jak opisać casback organowi podatkowemu?

Data: 2009-09-05 14:22:06
Autor: kredytywkarpaczu
jak opisać casback organowi podatkowemu?
poprzednio o konsekwencjach interpretacji dyskutowaliśmy tutaj:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=86505053

teraz proszę o skupienie sie na tym, jak _uargumentować_ zwolnienie do 760zł
wszystko co uznam za ciekawe, sensowne, warte nadmienienia użyję w pisemnym
uzasadnieniu swojego stanowiska

Data: 2009-09-06 03:39:49
Autor: BK
On 5 Wrz, 14:22, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
[...]

Wiesz taka porada u doradcy podatkowego to kosztuje troche $$$, a Ty
chcesz zebysmy Ci za free napisali ? ;-)

A calkiem serio - popros bank, dadza Ci gotowca.

Data: 2009-09-06 15:31:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jak opisać casback organowi podatkowemu?
> korzyść dla współautorów miałaby polegać na tym że w razie czego
> tylko ja stracę 40zł a oni nie.

I tylko Ty dostaniesz wiążącą interpretację, a inni nie. :)

tylko ja ryzykuję zmarnowaniem 40zł (być może poznańska izba skarbowa odpisze,
że stanowisko podatnika jest błędne i mam spadać na drzewo, znaczy płacić PIT)

inni współautorzy wpłacają swoje 40zł swoim izbom skarbowym dopiero wtedy,
gdy będą pewni 100% sukcesu (każdy z nich uzupełni treść "mojego" stanowiska
o linijkę "Dnia .... izba skarbowa w poznaniu biuro w lesznie wydała decyzję
nr ............ w której w całości podzieliła stanowisko podatnika
wnioskującego o wydanie interpretacji w identycznej sprawie")

Data: 2009-09-07 03:06:30
Autor: VoyteG
On 6 Wrz, 15:31, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> [...]

to ciekawe bo zawsze jak pisze pytanie  emailem to zawsze izba
odpowiada, ze to musi byc interpretacja indywidualna.

nawet gdy pytam o zagadnienia najbardziej ogolne to jedyna reakcja
jest, ze wszystko tryb indywidualny!

czy oni nie moga odpowiedziec indywidualnie, przeciez wiele jest
spraw, ktore nie maja cech unikalnych!

jak opisać casback organowi podatkowemu?