jak palić to w hermetycznej kapsule...

Data: 2010-08-10 11:28:46
Autor: mati
jak palić to w hermetycznej kapsule...
Data: 2010-08-10 20:49:07
Autor: krzysiek
jak palić to w hermetycznej kapsule...
On Tue, 10 Aug 2010 11:28:46 -0700, mati wrote:

fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

za wikipediÄ…:
Ewa Bożena Kopacz z domu Lis (ur. 3 grudnia 1956 w Skaryszewie) – polska polityk, *lekarz pediatra*, poseł na Sejm IV, V i VI kadencji, od 16 listopada 2007 *minister zdrowia* w rządzie Donalda Tuska.

nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

PS. A kapsuĹ‚Ä™ do palenia z wyciÄ…giem  mam w biurze, faktycznie nie czuc jak ktoĹ› w Ĺ›rodku kopci :)
--
Krzysiek

Data: 2010-08-10 21:13:59
Autor: to
jak palić to w hermetycznej kapsule...
begin krzysiek
za wikipediÄ…:
Ewa Bożena Kopacz z domu Lis (ur. 3 grudnia 1956 w Skaryszewie) – polska
polityk, *lekarz pediatra*, poseł na Sejm IV, V i VI kadencji, od 16
listopada 2007 *minister zdrowia* w rzÄ…dzie Donalda Tuska.

nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

A co chcesz komentować?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-10 21:43:07
Autor: krzysiek
jak palić to w hermetycznej kapsule...
On Tue, 10 Aug 2010 21:13:59 +0000, to wrote:

A co chcesz komentować?

A Twój czytnik news nie interpretuje poprawnie *(...)* jako znacznika wytłuszczenia?

--
Krzysiek

Data: 2010-08-10 22:19:22
Autor: to
jak palić to w hermetycznej kapsule...
begin krzysiek
A co chcesz komentować?

A TwĂłj czytnik news nie interpretuje poprawnie *(...)* jako znacznika
wytłuszczenia?

Interpretuje i co z tego?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-11 06:59:35
Autor: krzysiek
On Tue, 10 Aug 2010 22:19:22 +0000, to wrote:

begin krzysiek

A co chcesz komentować?

A TwĂłj czytnik news nie interpretuje poprawnie *(...)* jako znacznika
wytłuszczenia?

Interpretuje i co z tego?

To znaczy to, ze właśnie to chciałem skomentować, to.
:)
--
Krzysiek

Data: 2010-08-11 10:11:25
Autor: CeSaR
jak palić to w hermetycznej kapsule...
polityk, *lekarz pediatra*, poseł na Sejm IV, V i VI kadencji, od 16
listopada 2007 *minister zdrowia* w rz±dzie Donalda Tuska.

nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

Że lekarz to nie może palić? Czy że polityk i nie może palić? Czy może że minister zdrowia i nie może palić?
A kto może?

Data: 2010-08-11 23:30:56
Autor: P_ablo
jak palić to w hermetycznej kapsule...
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i3tltg$htq$1news.onet.pl...

A kto może?

Frajerzy...

--
Picasso

Data: 2010-08-10 21:04:06
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
mati pisze:
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

"Polskiego FenoMena" widziałem na lotnisku Skavsta w Szwecji.
Na lotnisku sÄ… kabiny dla palaczy wyposazone wewnÄ…trz w mocne wyciÄ…gi.
Faktycznie na ewnÄ…trz smrodu papierosĂłw sie nie czuje.

Wspomniany FenoMen oparł się o kabinę na zewnątrz i radośnie palił :-)

Seco

Data: 2010-08-10 21:54:59
Autor: J_K_K
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:i3s7r9$593$1inews.gazeta.pl...
mati pisze:
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Wspomniany FenoMen oparł się o kabinę na zewnątrz i radośnie palił :-)

Polska głupota, nieliczenie się z innymi, sobiepaństwo.
A na drodze jeszcze niechlujstwo i śmieciarstwo.

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-10 22:06:14
Autor: Agent
jak palic to w hermetycznej kapsule...

Uzytkownik "mati" <mariusz.wig20@gmail.com> napisal w wiadomosci news:df0c6843-298f-49ac-b54a-f9244078aa27i31g2000yqm.googlegroups.com...
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Rozumiem ze te ostatnie pare klatek z samochodem ma dotyczyc tematu samochodów...

Data: 2010-08-11 07:36:26
Autor: J.F.
On Tue, 10 Aug 2010 22:06:14 +0200,  Agent wrote:
Uzytkownik "mati" <mariusz.wig20@gmail.com> napisal w wiadomosci
http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Rozumiem ze te ostatnie pare klatek z samochodem ma dotyczyc tematu samochodów...

Moze sie okazac ze tylko w samochodzie mozesz zapalic, pod warunkiem
ze dopasowany do warunkow ustawy i przepuszcza powietrze z kabiny
przez katalizator :-)

J.

Data: 2010-08-11 09:59:55
Autor: kamil

"mati" <mariusz.wig20@gmail.com> wrote in message news:df0c6843-298f-49ac-b54a-f9244078aa27i31g2000yqm.googlegroups.com...
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Jak to milo zyc w kraju, gdzie palic w publicznych miejscach nie wolno. Palacze wychodza sobie na zewnatrz, a ja dopijam z usmiechem piwko i nie musze prac wszystkiego lacznie z kurtka i butami po powrocie do domu.

Ktos chce smrodzic - niech to robi we wlasnym domu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-11 13:22:09
Autor: wchpikus
jak palic to w hermetycznej kapsule...
Witam!
Jak to milo zyc w kraju, gdzie palic w publicznych miejscach nie wolno.
Palacze wychodza sobie na zewnatrz, a ja dopijam z usmiechem piwko i nie
musze prac wszystkiego lacznie z kurtka i butami po powrocie do domu.

Ja pale ale jestemza wprowadzeniem zakazu w barach i kawiarniach.
Czasami nawet palaczowi przeszkadza wedzarnia..
A wychodzic wychodze, i nie przeszkada to nikomu.
Powinno tak byc

Data: 2010-08-11 12:59:54
Autor: kamil
jak palic to w hermetycznej kapsule...

"wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> wrote in message news:i3u151$nhe$1news2.ipartners.pl...
Witam!
[...]

Kiedy wprowadzali zakaz, wiekszosc palaczy twierdzila dokladnie to samo. Co ciekawe, najwieksi krzykacze o wolnosc byli wlasnie niepalacy. :)

Pozdrawiam
Kamil

jak palić to w hermetycznej kapsule...