jak palic to w hermetycznej kapsule...

Data: 2010-08-11 09:59:55
Autor: kamil
jak palic to w hermetycznej kapsule...

"mati" <mariusz.wig20@gmail.com> wrote in message news:df0c6843-298f-49ac-b54a-f9244078aa27i31g2000yqm.googlegroups.com...
fenomen polski:

http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

Jak to milo zyc w kraju, gdzie palic w publicznych miejscach nie wolno. Palacze wychodza sobie na zewnatrz, a ja dopijam z usmiechem piwko i nie musze prac wszystkiego lacznie z kurtka i butami po powrocie do domu.

Ktos chce smrodzic - niech to robi we wlasnym domu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-11 13:22:09
Autor: wchpikus
jak palic to w hermetycznej kapsule...
Witam!
Jak to milo zyc w kraju, gdzie palic w publicznych miejscach nie wolno.
Palacze wychodza sobie na zewnatrz, a ja dopijam z usmiechem piwko i nie
musze prac wszystkiego lacznie z kurtka i butami po powrocie do domu.

Ja pale ale jestemza wprowadzeniem zakazu w barach i kawiarniach.
Czasami nawet palaczowi przeszkadza wedzarnia..
A wychodzic wychodze, i nie przeszkada to nikomu.
Powinno tak byc

Data: 2010-08-11 12:59:54
Autor: kamil
jak palic to w hermetycznej kapsule...

"wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> wrote in message news:i3u151$nhe$1news2.ipartners.pl...
Witam!
[...]

Kiedy wprowadzali zakaz, wiekszosc palaczy twierdzila dokladnie to samo. Co ciekawe, najwieksi krzykacze o wolnosc byli wlasnie niepalacy. :)

Pozdrawiam
Kamil

jak palic to w hermetycznej kapsule...