jak p³yta g³owna pod core 2 duo

Data: 2009-12-18 02:09:17
Autor: QbaB
jak p³yta g³owna pod core 2 duo
Witam wszystkich.
Mam nadzieje ¿e to dobra grupa na takie pytanie.
Planuje upgrade komputera i zaczynam poszukiwania od p³yty.
Chcê siê przesi±¶æ na Intela (obecnie AMD Sempron) najlepiej core 2
duo.
Poszukuje stabilnej, solidnej p³yty g³ownej. Nie zale¿y mi na super
ekstra wydajno¶ci i OC. Potrzebujê p³yty niezawodnej, ewentualnie
dobrze wyposa¿onej, koniecznie z RAIDem.
Jak ¿e ostatnio nie mia³em szans ¶ledziæ rynku to nawet nie wiem co
teraz jest na topie.
Czy kto¶ jest mi w stanie co¶ poleciæ najlepiej z wadami i zaletami
sugerowanej propozycji.

Pzdr
QbaB

Data: 2009-12-18 11:49:44
Autor: Micha³
jak p³yta g³owna pod core 2 duo
Potrzebujê p³yty niezawodnej, ewentualnie
dobrze wyposa¿onej, koniecznie z RAIDem.

Gigabyte GA-EP45-UD3LR IP45 s.775 w cenie ~330 z³

Pozdrawiam,
Micha³

Data: 2009-12-18 03:48:36
Autor: QbaB
On 18 Gru, 11:49, Micha³ <mbier...@wywalto.o2.pl> wrote:
> Potrzebujê p³yty niezawodnej, ewentualnie
> dobrze wyposa¿onej, koniecznie z RAIDem.

Gigabyte GA-EP45-UD3LR IP45 s.775 w cenie ~330 z³

Pozdrawiam,
Micha³

Dziêki
Mi przed chwila kolega poleca³ GA-EP43T. cena w tej chwili poni¿ej
300z³.
EP45 widzia³em za 350
jest jeszcze EP45T za ponad 450z³

Kto¶ wie czym sie ró¿ni± wersje "T" od nie "T" ?

Pzdr
QbaB

Data: 2009-12-18 04:08:26
Autor: QbaB
On 18 Gru, 12:48, QbaB <qbab...@gmail.com> wrote:

> [...]

EP45 widzia³em za 350
jest jeszcze EP45T za ponad 450z³

Kto¶ wie czym sie ró¿ni± wersje "T" od nie "T" ?

Juz sam znalazlem odpowiedzi.
T to ddr3
R na koñcu to RAID

a pomiêdzy p43 a p45 nie ma ¿adnych znacz±cych ró¿nic.

Pzdr
QbaB

jak p³yta g³owna pod core 2 duo